Tags

, ,


În familia mea s-au luat multe somnifere. Mama mea adormea greu și își făcuse un obicei în a lua pastile în fiecare seară, fără excepție. Știu că îmi spunea că ea nu visează, un efect secundar al somniferelor. Iar dimineața se trezea obosită, greoaie, cu stare de “mahmureală”, cu tulburări de concentrare şi ale memoriei de scurtă durată.

Somniferele dau dependență multor oameni, iar corpul lor poate avea tipice simptome de sevraj atunci când nu le iau. De aceea, prescrierea lor nu este indicată o perioadă mai mare de patru săptămăni.

Mi-am promis că eu nu voi lua niciodată somnifere, indiferent de situație. Atunci nu aveam probleme, adormeam imediat ce puneam capul pe pernă. Acum, după 40 de ani, nu mai merge așa. Serviciul, copiii, grijile vieții cotidiene îmi țin gândurile ocupate, nu mă pot relaxa.

Când Ayurmed.ro a lansat un nou supliment natural, Sedirelax, m-am gândit să-l încerc. Iau deja câteva suplimente de la ei, Trifyla și Gascure pentru stomac, iar copilului i-am dat Worm End, pentru paraziții intestinali. Pe lângă faptul că au efect, sunt sigură de un lucru, în ceea ce privește produsele Ayurmed: nu au efecte secundare.

22310517_1813271992034615_3711267002263018737_nAyurveda este medicina tradițională indiană care consideră că rădăcinile bolilor se află la nivel psihic şi mental şi că înainte de a se manifesta în corpul fizic, o afecţiune este deja generată la acest nivel. Prin urmare, toate remediile şi măsurile terapeutice ayurvedice se adresează cauzelor profunde ale bolilor şi nu simptomelor. Chiar dacă uneori acţiunea lor este mai lentă, ea este profund transformatoare şi lipsită de efecte secundare, cum e cazul medicaţiei de sinteză.

Zis și făcut. Am început să iau Sedirelax acum două săptămâni. În continuare, vă prezint câteva detalii despre acest supliment și cum mă simt de când îl folosesc.

Ce este Sedirelax

Suplimentul alimentar SEDIRELAXT conține o asociere de plante ayurvedice care au mai multe efecte:

–          adaptarea organismului la stres;

–          mentinerea calitatii somnului;

–          relaxarea organismului;

–          mentinerea capacității de concentrare și de memorare;

–          sustine funcționarea normală a sistemului nervos în situații de agitație emotională, surmenaj, suprasolicitare intelectuală și fizică;

–          protejarea celulelor împotriva stresului oxidativ și la menținerea vitalității și echilibrului natural al organismului.

 

Cum arată tabletele Sedirelax

Sunt două flacoane la vânzare, iar prețurile sunt accesibile: 17 lei (50 tablete) și 33 de lei (100 de tablete). Se recomandă cate 1-2 tablete de 3 ori pe zi, cu o jumătate de oră înainte de masă sau la o oră dupa masă.

Pastiluțele sunt verzi, mici și rotunde, deci se pot înghiți ușor. Da, știu, sunt urățele, dar așa arată produsele naturiste. Nu sunt albe, nici roz, ci au culoarea plantelor din care sunt făcute. În acest caz este vorba despre cinci plante.

 

Ce plante conține Sedirelax

Ginkgo_biloba_treeGinkgo biloba , frunze – are rolul de a regla circulatia cerebrala si periferica si contribuie la functionarea optima a sistemului nervos. Contribuie la armonizarea starii psiho-emotionale, reduce stresul si oboseala.

plante aromatice_roinita 3Roinița, frunze – contribuie la imbunatatirea starii psiho-emotionale, la protejarea organismului impotriva stresului. Planta are capacitatea de relaxare a masei musculare si actioneaza ca un usor sedativ.

 

 

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERASunătoare –  restabilește echilibrul psihoemotional, inducand relaxarea si somnul. Planta are proprietati calmante si este antidepresiv usor. Este un supliment in starile de tensiune, agitatie, stres. Mentine concentratia de serotonina din creier. Creste nivelul de melatonina, regleaza ciclurile zi/noapte si somn/veghe.

valeriana_officinalis_sporoi_600x482-630x552Valeriană, radacina – reduce stresul, oboseala, astenia si nervozitatea. Mentine starea de calm si relaxare ceea ce ajuta la imbunatatirea calitatii al somnului. Totodata planta este eficienta in reglarea aritmiilor, reducerea ischemiei cardiace, reducerea hipertensiunii arteriale si diminuarea spasmelor intestinale.

 

20150924_130031-600x400Busuioc – Frunzele de busuioc sunt considerate ca fiind ,,adaptogene’’, adică plante ce contin substante naturale care actioneaza asupra glandelor suprarenale pentru a reechilibra organismul

 

 Experiența mea cu Sedirelax

M-a calmat, asta e sigur. Deși am avut o groază de treabă zilele astea, cu serviciul, școala copilului, borcanele pentru iarnă, nu m-am simțit obosită. Picioarele mele au fost mai ușoare, iar capul mai limpede. Ăsta e efectul când dormi bine, ajutat de plante. Nu te simți ca un zombie dimineața, ci ca o păsărică, gata să facă multă treabă.

În ceea ce privește somnul, a avut efect, cu siguranță. Nu m-am mai trezit noaptea, ci am dormit dusă până la 6 dimineața. Iar a doua zi nu am fost buimacă, ci aptă de o nouă zi de muncă.

Îi voi recomanda și mamei mele acest supliment natural. E posibil să fie prea târziu, atâția ani de somnifere și-au pus amprenta asupra ei. Dar eu voi încerca, iar experiența ei o voi împărtăși aici pe blog. Pentru că atunci când întâlnești un produs care chiar funcționează, trebuie să-l faci cunoscut, să se bucure și alții de el.

