Tags

, , , , , ,


”Oare strămoșii noștri cum au trăit, fără vitamine, suplimente, terapii de tot felul?”

”Pe vremea lor nu era poluare, stress și mâncare procesată.” Așa i-am răspuns unei prietene, care m-a întrebat de ce m-am apucat de luat suplimente naturale ayurvedice. Ăsta e unul dintre motive, la care se adaugă faptul că am peste 40 de ani, o moștenire genetică dificilă și o frică teribilă de medicamentele clasice.

Am căutat o soluție pentru a-mi trata problemele de digestie și metabolism și am avut norocul să aflu despre produsele Ayurmed. Până acum am folosit Trifyla, Gascure, Slemol, Worm End și Non Dolor.

21427409_1776166552411826_7857973199077157328_oTrifyla este pentru reflux gastric și digestie, cu el mi-am reglat tranzitul și am renunțat la pilulele mele laxative. Ajută și la diaree și la constipație, adică face stomacul să funcționeze bine.

Am luat și Gascure tablete, tot pentru sistemul digestiv, mi-a mers bine. Ajută și pentru buna funcționare a ficatului.

Slemol este pentru slăbit și eliminarea toxinelor,  am ținut o cură de două săptămâni. Ce efecte a avut? Senzația de foame a fost mult redusă, mai ales pofta de dulciuri și carbohidrați. Am mâncat puțin și bine în perioada aia și am slăbit 2 kg.

Non Dolor este cel mai tare unguent pentru dureri de tot felul! L-am folosit pentru o entorsă și o febră musculară și a rezolvat problema imediat. În plus, are un miros extrem de puternic, de eucalipt, pe care îl au de obicei unguentele de acest fel, dar Non Dolor de pe ayurmed.ro le întrece pe toate, mă jur!

Worm End este pentru eliminarea paraziților interni și întărirea organismului. Este un sirop concentrat, verde închis, un pic amar, dar dulce, pe care îl dau fiului meu de 8 ani. Îi place, nu-l scuipă și nici nu-l vomită, suntem în a treia zi de tratament, vedem la analize dacă am scăpat de limbrici.

21316289_1776148032413678_597553113382814087_oAcum voi începe un tratament cu Antioxidantul de la Ayurmed, cel mai nou produs adus pe piața din România.

Nu ți-e frică să fii cobai?” – mă întreabă prietena.

Nu, deoarece am testat și alte produse ayurvedice și au funcționat, fără niciun fel de efecte adverse. Am căpătat încredere în brandul Ayurmed și știu că sunt făcute din produse naturale, specifice Indiei. Practic, au în compoziție pulberi din fructe uscate, ramuri, coji, ierburi, deci nimic sintetic, nimic artificial. Nu are cum să facă rău, nu dau dependență și nu au efecte adverse. De peste 17 ani, Ayurmed oferă suplimente alimentare naturale, din ingrediente extrase din munții Himalaya, din zone situate la altitudini înalte, lipsite de poluare, extrase cu cea mai performantă tehnologie.

De ce cred că am nevoie de antioxidanți? Pentru a-mi întări organismul. Vreau să nu îmi mai cadă părul, să am mai multă energie și putere, să nu mai am fața pufoasă, să încetinesc un pic îmbătrânirea.

Iată ce scrie pe prospectul suplimentului:

ANTIOXIDANT STAR contine extract din samburi de struguri, pulbere din fructe de jujuba și de rodie, plante ayurvedice folosite ca suport pentru sanatatea si vitalitatea organismului. Complexul de ingrediente neutralizeaza radicalii liberi si mentine nivelul normal al antioxidanților, protejand astfel organismul de procesele oxidative, degenerative și de îmbătrânirea prematură. Produsul are un rol important in mentinerea sanatatii sistemului nervos, imunitar, urinar, cardiovascular si, în special, al celui venos. De asemenea sustine digestia si procesul de detoxifiere.

Prin urmare, încep să iau un Antioxidant din plante ayurvedice. Voi urmări felul în care îmi va afecta părul, pielea și starea de sănătate în general. Apoi voi reveni pe blog cu detalii.

