Tags

, , , ,


Cearta pe telecomandă. O problemă a secolului în care trăim. Nu o spun eu, ci un sondaj efectuat în Marea Britanie, pe 2000 de oameni. Conform „The Sun” telecomanda televizorului este vinovată pentru 1,5 milioane de certuri care au loc în fiecare zi, în această ţară. Aproape 10 la sută dintre participanţii la sondaj au recunoscut că au aruncat cel puţin o dată cu telecomanda prin casă, iar 25 la sută au declarat că au obiceiul să ascundă telecomanda de partenerul de viaţă, pentru a putea urmări emisiunea preferată.
Eu mă încadrez la cei din ultima categorie: pitesc telecomanda, dar nu de soţul meu, ci de copil. Cred că se întâmplă în fiecare familie din România. Cum sunt tot felul de alte motive de ceartă înt-o familie din România: lipsa banilor, soacrele, amicii de pahar, educaţia copilului, şosetele murdare aruncate prin casă, consider că dacă unul dintre motive poate fi înlăturat uşor, de ce nu aş face-o?
De soacră nu pot să scap, chestia cu şosetele e o problemă universală, amicii mai pot să-i tolerez, dar cu televizorul nu mai suportă amânare.
Am nevoie de un televizor nou, pe care să-l punem în camera noastră, să-i lăsăm sufrageria băieţelului fascinat de Transformers şi Ben 10.
Dar nu-i pot spune soţului că-i voi cheltui salariul pe un televizor.
Când vin cu o hăinuţă, un pantof nou acasă, spun că erau la reducere şi le-am luat foarte ieftin. Şi că am cheltuit mai mulţi bani pe mâncare, ca să iasă banii la numărătoare. Nu poate verifica toate magazinuţele din oraş, aşa că îmi iese cam de fiecare dată. Aşa reuşesc să fac şi eu cumpărături care nu sunt planificate.
La un televizor, însă, nu-i pot spune că era o reducere substanţială, că sigur mă va întreba de unde l-am luat, ca să verifice. De data asta chiar trebuie să găsesc un magazin care are preţuri foarte mici.

15170775_1139715609411625_2005520645494229982_nAm aflat de Dwyn Shop de pe Facebook, de la un prieten care a dat like paginii. Am dorit să verific dacă e adevărat ce scria la „about”: „suntem pe piață din 2004, vindem la preturi FOARTE MICI echipamente electronice si IT (TV, tablete, telefoane, laptop, componente PC, electrocasnice)”.

Un magazin online cu 12 ani vechime (eu nici nu aveam Internet în casă, pe vremea aia), care a rezistat pe piaţă, care este membru ARMO (Asociatia Română a Magazinelor Online), asociaţie ce are grijă să se respecte Codul de Bune Practici pentru Comerţul Online din România şi membru Trusted.ro (Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online din Romania sustinut de GPEC, APC Romania şi Legile Internetului) sigur nu îşi păcăleşte clienţii.
Pagina Dwyn.ro are o interfaţă accesibilă oricărui utilizator şi am găsit repede ofertele tari. Reduceri de la 499 de lei – la 375 de lei, pentru televizoare de 48 cm sau de la 1399 de lei – la 975 pentru unul de 81 cm, nu pot fi trecute cu vederea.

Pentru a fi siguri că primesc un produs bun, clienţii beneficiază şi de extra garanţia de retur,  poliţa de asigurare a clientului că marfa primită este una funcţională, calitativă şi conform standardelor. Astfel, orice client care este nemulțumit de produsele cumpărate, poate returna marfa înapoi în maximum 15 zile de la cumpărare.

Îmi fac cu ochiul și celelalte produse, unele chiar de ultimă generaţie, pe care nu le-am văzut în alte magazine. Toate produsele comercializate de ei sunt originale, cu certificat de garanție de producător. Este vorba despre televizoare, tablete, telefoane, jocuri şi console, electrocasnice, accesorii şi tot felul de alte gadget-uri audio şi video. Este ca un hipermarket, doar că nu te mişti din fotoliu.
samsung-televizor-led-samsung-81-cm-32-32k5102-full-hd-ci-plus-74704Curioşi cum a reacţionat soţul, după ce i-am turuit toate astea? A intrat și el pe Dwyn.ro și a ales două televizoare care costă cât unul pe alte site-uri. M-a anunțat chiar că televizorul Samsung pe care l-a ales are design Joiiii, putând fi așezat oriunde.

Designul Joiiii înseamnă că televizorul are picioare metalice unice, ce se montează rapid în spațiile incorporate. Standard, cele din fata sunt mai lungi, dar pot fi interschimbate în doar câteva secunde, pentru o înclinare în față. Perfect pentru vizionare din pat sau de pe canapea.

24098b372eeb0ae022351c1d1319fe6b

 

Am adăugat la bookmarks magazinul online Dwyn.ro şi am dat like paginii lor de Facebook, pentru a fi la curent cu noutățile. Ei au tot timpul au promoții, reduceri, concursuri pe Facebook, dar cel mai important este că au prețuri mici la toată gama de produse.

În această lună, a sărbătorilor de iarnă, vor mai face și alte reduceri substanțiale, așa că invit pe toți cititorii mei să-și cumpere cadourile de Crăciun de pe acest site. Vor lua două cadouri la preț de unul!