Motto: “Caracterul unei persoane nu se schimbă niciodată în mod radical din tinereţe până la bătrâneţe. De fapt, circumstanţele aduc la lumina caracteristici care nu fuseseră evidente pentru observatorii speciali.” – Hesketh PEARSON

Neclintit, puternic, constant. Așa era  profesorul de matematică din gimnaziu, cel care, cu o replică, m-a învățat enorm: ”credeam că ești singurul care are tărie de caracter în clasa asta”.

Ni se dăduse pentru acasă o problemă grea, imposibilă. Un singur elev a făcut-o, cu profesorul de la meditații, iar ceilalți au copiat-o de la el. A doua zi, vedeam dezamăgirea care se așternea pe fața profesorului, cu fiecare caiet văzut. Ajuns la mine, a găsit tema identică și mi-a dat replica.

Putea să spună orice altceva, să ne dea la toți câte un 2, să ne jignească. În schimb, a ales să dea o lecție unui singur om . În acea zi nu am avut tăria de caracter să recunosc că nu am știut să fac tema, așa că am copiat-o, ca toți ceilalți. Poate a fost un test. Profesorul era un bun psiholog, iar ceilalți colegi ai mei și-au primit și ei lecția, mai devreme sau mai târziu. Remarcând un individ într-o situație care implică un întreg colectiv, i-a schimbat viața.

Nu trebuie să ai toate valorile umane, doar pe cele care te definesc ca personalitate. Tăria de caracter înseamnă o trăsătură puternică, valoroasă atât pentru individ, cât şi pentru alţii.

Din acel moment, a început evoluția mea. Știu asta pentru că am simțit-o. Când îți respecți un cuvânt dat, când oamenii se pot baza pe tine că faci ceea ce spui, când nu te mai minți singur, lucrurile se modifică în jurul tău. Devii o stâncă în jurul căreia se vor consolida vieți și idei. Mi-am construit viața în jurul matematicii și am evoluat datorită ei.

Un om puternic, cu tărie de caracter, este ca o Stalinskaya. O băutură alcoolică care este un brand puternic în România și care este binecunoscută pentru tăria gustului, rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție.

Să te păstrezi pe piață cu o băutură nealterată de trenduri, fără compromisuri la calitate și la procesul de fabricare, asta înseamnă să să ai tărie de caracter. Nu s-a înhăitat cu ”hai că merge și așa” sau ”o lăsăm mai moale anul ăsta”. Nu a copiat pe nimeni, nu a scăzut ritmul.

stalinskayaPreparată conform unei rețete tradiționale rusești, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite. Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter”. Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piața din România.

Tăria de caracter este necesară succesului. Este pasiunea și perseverența în îndeplinirea unor obiective pe termen lung. Cei care au tărie de caracter își vor trăi viața ca pe un maraton și nu ca pe o competiție de viteză. Tăria de caracter rămâne lipită de viitorul tău – zi și noapte, nu numai în weekend, nu doar pentru o lună, ci pentru ani întregi. Este o caracteristică ce te face să muncești din greu pentru a face viitorul să devină realitate.

Stalinskaya reînnoiește promisiunea făcută încă de la lansare, aceea de a fi alături de toți cei care au puterea de a risca pentru a atinge succesul, de a trăi asa cum își doresc, de toți cei care își dau voie să fie liberi.

Așa fac oamenii puternici: își reînnoiesc promisiunile. Pentru ei și pentru cei din jurul lor. La fel fac și eu acum, provocat de Stalinskaya: voi fi eu însumi, fără compromisuri, fără falsități, așa cum sunt din momentul lecției primite de la profesorul de matematică.