Tags

,


Am stat 3 ore la Dedeman sa cumpar un coltar si o bibilioteca (nu aveau oameni sa aduca mobila din depozit pe cat de multi clienti erau), apoi am stat 2 zile sa o asamblam.

Mai proaste instructiuni de asamblare decat la Dedeman nu am mai intalnit nicaieri, nici macar la Ikea. Pur si simplu au taiat niste pal si l-au pus in cutie, fara gauri, fara nimic. A trebuit sa gaurim noi, sa ghicim tot noi unde ar trebui sa vina si sa mai si scurtam din piese in cateva cazuri.

Ce am mai gasit la Dedeman, vineri, 18 noiembrie

  • in prima zi de Black Friday, ei nu aveau produsele anuntate la reducere, era doar cate unul asamblat, iar cine dorea trebuia sa dea comanda si sa astepte pana saptamana urmatoare
  • nu s-a putut cu transportul acasa, era o coada infernala, produsele cumparate vineri ajungeau la client abia joi, saptamana urmatoare
  • angajatii sunt plictisiti de marfa si de ei insisi, ca sa nu mai vorbim de clienti, in plus  nu stiu sa dea detalii despre produse, citesc si ei pe etichete
  • marfa care urma sa fie livrata clientilor acasa statea afara, in fata magazinului, in frig si fara nicio paza (produsele erau în cărucioare, cu hartii cu numele clientilor pe ele)
  • mobila de la Dedeman e ieftină, dar nu este de calitate. La fel și alte produse (nu am putut găsi un coș de gunoi frumușel pentru camera copilului)
  • magazinul e urâțel, e ca o hală de fabrică
  • angajații de la casă, informații și credite nu sunt amabili deloc (mie îmi plac mult cei din Hornbach)