Tags

, , ,


Ne-am întâlnit în parcarea dintre blocuri, unde se dădea sclipitor și priceput. Că el e cu avioanele, că le trimite prin toate aeroporturile.

Cele mai murdare avioane mi se întorc din China și India, țări cu aer foarte poluat. Cel mai curat e în Africa de Sud. Dintre aeroporturi, alea din deșert sunt belea: nisipul nu iese așa ușor, intră pe la încheieturi și se întărește.

Enciclopedie, Aero ăsta. Mi-am dat seama că nu lucrează în turism, ci poate la un centru de control al traficului aerian? Dar n-are cum, că imediat îmi zice de oceane și ambarcațiuni, care mare e mai liniștită, care ocean e mai albastru, ce port e mai primitor. O fi vreun tip care se uită mult la Discovery.

Îmi mai povestește pe unde a umblat el și câți clienți a avut. Că a lucrat în industria de lux și că acum stă mai mult pe uscat: automobile, motociclete. Mecanic nu poate să fie, mă gândesc, are mâinile prea curate. Și e prea vorbăreț. Zici că suntem la coafor.

Vine lângă mașina mea și începe să mângâie portiera. Cam cum mângâi o pisicuță. Aruncă o privire în interior:

Am tratat de toate: piele, geam, plastic, fibră de sticlă, vinil, cauciuc, bronz, aluminiu. Fără apă. Fără găleată, furtun, fără clătire și uscare. Știi că volanul mașinii este mai murdar decât o toaletă publică? Am o rețetă care curăță praful, scrumul, stropii și amprentele.

Ups. Să fie vreun domn din ăla, priceput la toate, pe care îl chemi să te scoată din belele? Un meseriaș care să șteargă …urmele?

Cam așa ceva, zice el.

Iar eu încep să cred că citește și gânduri. De fapt, gândeam cu voce tare.

Vecinul meu se prezintă: este însuși Aero Detailing, stilist de lux pentru aeronave, automobile și motociclete. Nu are carte de vizită, ci un site, o pagină de Facebook și niște poze de genul before/after cu motoarele aflate în proprietatea sa:

aero-detailing-profesional-5

aero-detailing-profesional-7

Și ce legătură au spițele astea cu rechinii din ocean care zgârie vaporașe și smogul din India de care-mi povestește?

Aero are o poveste de viață interesantă. A curățat o vreme aparate de zbor, apoi și-a dat seama că  produsele sale de igienizare merg și pe mașini sau motociclete. Iar motorul lui e dovada vie că mai strălucitor de atât nu se poate.

E băgat cu totul în mașina mea și îi pipăie textura. Mi se pare chiar că o miroase. Îi face poze mașinii, din toate pozițiile, și-l aud:

Vecine, vii la mine diseară să-ți dau ceva. Adu-o și pe dânsa.

aero-shinePe dânsa am mutat-o un pic mai încolo, aproape de blocul lui. Apare și el cu o cârpă și un Aero SHINE,  cu care îmi face un polish rapid al mașinii. Cum a zis el: fără apă. Un puf aici, unul dincolo, o ștergere ușoară și mașina e spălată comod, oriunde, oricând. Chiar și în fața blocului, de un vecin băgăcios și limbut.

-Creat pentru avioane, perfect pentru mașina ta! – continuă Aero. De când mi-am vândut avionul și am scăpat de găinațul de pasăre, acum scot măruntaiele pământului de pe roți. 

aero-protectAduce încă o sticlă pe care scrie Aero PROTECT despre care îmi spune că a fost elaborat pentru a trata o multitudine de suprafețe, inclusiv cauciuc, oferind și protecție UV. În două minute îmi face cauciucurile lună, iar volanului îi ia un strat de mizerie, la propriu.

 

Sunt întâlniri din care nu te alegi cu nimic și oameni care nu te inspiră, de aceea și consideri timpul petrecut cu ei ca fiind pierdut.

Întâlnirea mea cu Aero a fost, însă, inspirațională și extrem de utilă. Am aflat că undeva acolo, cineva a făcut o pasiune din a cosmetiza vehiculele cu care ne deplasăm, fie ele avioane, mașini sau motociclete. AERO a dezvoltat o linie completă de produse de curățare și cosmetică aparate de zbor care s-a impus ca standard în industria de aeronave. De-a lungul timpului a apărut întrebarea dacă aceste produse ar putea fi utilizate și pentru automobile. Produse care cândva au fost foarte greu de procurat, acum sunt accesibile publicului. Cu un kit care costă în jur de 200 de lei îți poți pregăti mașina de drum sau… de dus în showroom.

Nu vreau să devin ca vecinul meu băgăcios, dar când românul află despre un produs bun spune și altora. Și devine fidel.

Produsele Aero Detailing te pot ajuta când vrei să vinzi o mașină sau dacă vrei să-ți deschizi o afacere de închiriat mașini. Sau poate soția descoperă că aragazul și cuptorul se curăță mai repede cu astfel de produse , iar bucătăria devine la fel de strălucitoare ca mașina.

Prevăd o viață lungă acestor produse, de aceea în cap mi-a încolțit o idee: să devin distribuitor. Poate mă asociez cu prietenul meu, care are un magazin de piese auto, poate îmi deschis propria societate…