Ce fac femeile când  văd o persoană care poartă aceleasi haine ca ele? Se duc acasă și se schimbă. Așa voi face și eu cu mobila.

Prin natura meseriei (reparare și verificare centrale termice) ajung în multe case și văd că oamenii au obiecte de mobiler identice. Mai ales cele cu tapițerie: canapele, fotolii și colțare.

Este ușor de înțeles de ce se întâmplă asta. Locuind într-un orășel de provincie, oamenii nu au de unde alege. Ei își cumpără mobilă de la câțiva mici producători locali, care folosesc materiale ieftine, iar pentru tapițare aduc un material dintr-un en-gros, pe care-l prind cu capse. Foarte puțini se duc în alt oraș sau în depozitele de lângă capitală pentru a-și cumpăra mobila, deoarece trebuie să închirieze o mașină pentru transport și  pierd  mult timp pentru asta. Unii mai cumpără mobilă și din târguri sau bâlciuri, unde chiar nu există garanții pentru calitatea produselor. Dacă li se promite și transportul gratuit , atunci cumpărătorii se bucură că scapă ieftin.

Ajung acasă și abia atunci văd ce este pe dedesubt și cum e asamblată canapeaua. Apoi merg prin vizite și văd că gazdele au același model. Mi s-a întâmplat și mie și abia atunci am înțeles-o pe soție, care se plângea că vecina are aceeași bluză sau pereche de sandale.  Este ca senzația de furt de identitate.

După ce am găsit aceeași mobilă în alte patru case, m-am hotărât că o schimb. Cu ce?  Soția mi-a dat soluția ei: ”eu nu îmi mai cumpăr haine din magazinele din oraș, ci comand de pe Internet, fă și tu la fel, cu mobila” .

Și așa am început să caut pe Internet. După ce am văzut zeci de magazine online de mobilă, am făcut o listă scurtă, cu trei site-uri. Am comparat produsele, condițiile de livrare și transport și am ales Natürlich – mobilier und decoratiuni, un magazin “nemțesc”, cu suflet românesc.

Conceptul Natürlich integrează mai multe categorii de mobilier, de la dormitor până la bucătărie, camere de zi, sufragerii, tapițerie, camere de tineret, mobilier pentru birouri și decorațiuni, toate cu un design deosebit, modern sau clasic pentru toate gusturile.

Pe acest site sunt produse pe care nu le-am mai văzut în casele unde am fost, de aceea m-am gândit că ar fi bine să scriu despre acest lucru pe blog, în caz că mai sunt pretențioși ca mine care vor obiecte de mobilier deosebite. Mi-a trecut prin cap că  există riscul ca prietenii care mă citesc să-și comande și ei de aici, dar gândul s-a risipit când am văzut oferta mare de produse. Cu alte cuvinte, avem de unde alege, fiecare își poate găsi aici mobila pereche.

Primul lucru pe care vrea să-l schimb este din categoria coltare extensibile. Sunt zeci de modele care pot fi comandate, la prețuri rezonabile.  Ele pot fi folosite de mai multe persoane, sunt extensibile pe dreapta sau pe stânga, au spații de depozitare în interior, au un aspect modern și tineresc. Dar cel mai important, sunt extrem de frumoase și bine lucrate. Iată un colaj cu câteva colțare, care pot fi puse în bucătării,  în sufragerii sau camere de zi.

page

Prețurile la Naturlich nu sunt mici, dar nici mari. Sunt accesibile, iar dacă prinzi o perioadă de reduceri ai șanse să îți schimbi mobila (și viața!) pe bani puțini. În noiembrie urmează Black Friday, iar din anii trecuți știu că reducerile sunt și de 40% la Naturlich! Cel mai bine este să dai like paginii lor de pe Facebook, unde se anunță noutățile și se dau idei de redecorare. Acum, de exemplu, sunt spre finalul unei mari campanii de reduceri.

14446176_1342895205728404_8988241267186886697_n

Pe site-ul Naturlich.ro există și un blog, unde sunt articole cu trucuri despre amenajare, tendințe în domeniu și sfaturi de la specialiști. Se postează periodic, semn că oamenii sunt conectați la această piață și păstrează legătura cu clienții.

 

Modalitatea de plată este … după cum dorește clientul:
– plata cu CARD BANCAR
– plata cu CARDAVANTAJ
– plata cu CARD GARANTI
– plata cu CARD de Credit BCR
– plata cu RAMBURS
Ordin de plată\Virament bancar
– plata AVANS 45%

Pentru comenzile de până la 500 lei (TVA inclus), preţul se poate achita integral la livrare, prin ramburs.  Pentru celelalte, se plătește un avans de 45% din valoarea totală a comenzii, care se achită imediat după emiterea proformei.

13726763_1270523132965612_1895115827765488311_nEchipa Natürlich este formată din oameni specializaţi – dinamici, compacţi, determinaţi, cu un nivel de profesionalism ridicat, care au ca scop satisfacerea nevoilor clienţilor în materie de mobilă şi obiecte decorative. Ei pot fi contactați telefonic:

Comenzi, informare și suport online:

Informatii – Tel.: (+4) 0754 202 602, (+4) 0365 430 750
Urmarire comenzi online – Tel.: (+4) 0747 096 651
E-mail: hallo@naturlich.ro

Programul de relații cu clienții al magazinului online este:
Luni – Vineri:
8:00 – 17:00

Iar dacă nu te mulțumești cu fotografiile și descrierile făcute pe site, poți să mergi la unul dintre magazinele fizice Naturlich, deschise în Alba Iulia, Baia Mare, Bistrița, Brăila, Cluj Napoca, Mediaș, Oradea, Pitești, Sibiu sau Târgu Mureș. La aceste magazine este disponibil și serviciul ”proiectare bucătării”. Se oferă, gratuit,  consiliere din partea designerilor profesioniști; pentru  proiectare,  transport și  montaj. Echipa urmăreşte schimbarea imaginii serviciilor din această industrie, printr-o abordare diferită a relaţiilor cu clienţii. Ei scot”nu” din conversaţii şi îl înlocuiesc cu Natürlich!

„Cand vine vorba despre mobilier şi decoraţiuni, vom raspunde mereu ”Natürlich” la toate solicitarile clienţilor noştri” – este deviza lor.