Tags

, ,


E totul transparent, cu poze de la locul faptei, cu detalii despre tratamentul aplicat mașinii tale. Îți vezi BMW-ul pe ”masa de operație”, piesele care vor fi schimbate, amănunte despre reparațiile făcute. Este un concept prin care ne sunt prezentate lucrările zilei, de către Bimmer Service, un service auto pentru autoturisme BMW.
page
bimmer-service-adresa-map_14785400Când mi-am întrebat prietenul unde-i este mașina, că lipsește din locul de parcare, mi-a dat un link și mi-a zis ”sediul este pe Str. Brebenei Nr. 20 Sector 5 Bucuresti, dar nu mă duc acolo decât la final, s-o ridic. Până atunci, văd care-i este starea pe site-ul Bimmer Service sau contul lor de Facebook”.

 

Am un alt prieten care lasă camera auto în funcțiune pe toată perioada în care mașina se află la service, pentru a vedea ce fac meseriașii. Altul stă pe capul lor acolo, ore întregi, sau îi vizitează zilnic să întrebe de sănătatea mașinii. Prietenul meu cu BMW nu a făcut niciun drum în plus. Și-a urmărit mașina online, unde sunt postate fotografii și informații despre lucrările efectuate.

Ei își fac propria arhivă, cu fiecare mașină care le trece rampa, dar au acces și la bazele de date BMW Group. Dupa ani buni, în care au muncit pentru a-i mulțumi pe clienți, furnizori și ceilalți parteneri, cei de la Bimmer au câștigat încrederea grupului BMW și au reușit să obtină accesul la baza principală de date a companiei. Acum pot oferi cienților, noi sau vechi, o gamă de operatiuni care erau disponibile exclusiv în reprezentantele autorizate BMW. De exemplu, acum pot verifica istoricul unei mașini în baza de date BMW, din punct de vedere mecanic și electronic, și pot spune chiar și câți kilometri reali are, dar și ce interventii s-au făcut pe mașină.Bimmer-LP

În plus, orice operațiune efectuată aici va fi înregistrată în istoric. Orice înlocuire de piesă, servisare, chiar și revizie este trecută în istoricul masinii și poate fi, la rândul său, verificată la orice altă reprezentanță, dacă mașina se vinde altcuiva ulterior. Acest lucru nu este valabil numai pe teritoriul României, ci oriunde in lume.

Când sunt încântați de un produs sau un serviciu, românii spun și prietenilor. Iar când sunt tratați frumos, omenește și într-un mod profesionist, devin loiali. ”Hai să-ți arăt fotografii din birourile angajaților” – îmi spune prietenul. ”Ăștia clar iubesc BMW-urile și nu se mulțumesc doar cu abțibilduri!” Iar dacă afli și că deviza lor este ”Suntem 110% specializati in BMW” începi să te întrebi cum arată mobila lor de acasă sau care este imprimeul de pe cearșafuri.
slider_birou

Discuți altfel cu niște oameni care-și iubesc meseria. Ei au văzut mii de astfel de mașini și se luptă pentru fiecare cu aceeași pasiune. Sunt deschiși, pricepuți și comunicativi. Mențin legătura cu posesorii de BMW pe Facebook, unde dau zilnic informații  despre mașinile reparate, dar răspund și la întrebările celor abonați la postări, deloc puțini, aproape 50.000. Iar uneori mai fac și câte o acțiune … umanitară: au postat niște chei de BMW găsite într-un taxi iar în scurt timp s-a găsit și proprietarul. Semn că în jurul Service auto BMW Bucuresti s-a creat o comunitate și că pe lângă o revizie BMW te alegi și cu niște parteneri de dialog mereu dispuși să ajute.

 

bimmer-service-logoBimmer ofera posesorilor BMW servicii de intreținere, diagnoză, reparație, piese de origine, up-date-uri de soft, retrofituri și activare de functii. Fac asta de peste 6 ani, EXCLUSIV pe gama completă de Service auto BMW, din dragoste și pasiune pentru universul BMW! Știu multe despre aceste mașini și împărtășesc informațiile și celorlalți.

Pe site-ul lor există o rubrică unde poți adresa întrebări despre problemele întâmpinate la autoturismul tău. Răspunsul îl primești pe mail, de obicei în aceeași zi lucrătoare, fără bani sau obligații.

Totul se bazează pe comunicare și profesionalism. Șoferii își iubesc mașinile și vor să știe cât de ”sănătoase” sau ”bolnave” sunt și dacă viața lor și a membrilor familiei este în pericol când se urcă la volan. Mai ales acum, în vacanțe, se fac drumuri lungi, de sute de kilometrii, și este vital să știi cât te poți baza pe mașină.

Mulți ezită să meargă la un service pentru a-și pregăti mașina de concediu, de frica timpului pierdut și a perioadei lungi necesare reviziei sau reparațiilor. La Bimmer ești preluat imediat de un mecanic, primești mașină cu care să circuli, afli care e diagnosticul și starea mașinii pe Internet sau telefonic și ești sunat să o ridici imediat ce e gata.

Serviciile sunt similare celor de la reprezentantele BMW, dar prețurile sunt mai mici. Ți se cere seria de la seria de caroserie, care ajută la identificarea corectă şi precisă a pieselor, în vederea întocmirii unei oferte de preţuri personalizată. Ți se face un deviz în care sunt trecute toate reparațiile necesare, cât ar costa, care sunt urgente sau mai puțin urgente. Iar după ce hotărăști ce reparații faci (primești discount dacă le faci pe toate), băieții se apucă de treabă. Când e gata, cât ai vorbit la început atât plătești. Nu apar cheltuieli neprevăzute, nu ți se ia taxă pe consultanță sau cafea, ți se dă bon fiscal, factură și garanție (și pentru piese și pentru manoperă).

Pe același site, Bimmer-Service.ro, se pot comanda și piese de schimb, rubrică unde iarăși poi beneficia de asistență telefonică sau pe mail. Iar dacă nu ai nicio problemă cu autoturismul, ceea ce e foarte bine, poți intra pe blogul lor doar pentru a te documenta și a găsi articole pe înțelesul tuturor despre întreținerea BMW-urilor, problemele care pot apărea, dar și noutățile din această industrie.

Prietenului meu i-a plăcut că toți angajații de la Bimmer Service sunt deschiși și vorbesc cu clienții. Mi-a povestit despre ei, iar apoi m-am documentat și eu, pentru a scrie acest articol, deoarece sunt de părere că astfel de servicii trebuie cunoscute. Cei de la Bimmer nu se laudă, nu umflă prețuri, nu duc cu vorba, nu pierd timpul și sunt operativi. Au simțul realității și al umorului. Mi-a spus-o prietenul care și-a reparat BMW-ul la ei, dar am și o dovadă, în clipul lor de prezentare de mai jos: