Sunt blogger din 2009 și, cum se știe, bloggerii se pricep la toate. Am scris despre cosmetice, haine, termopane, relații, bijuterii și copii. Mi-am închipuit că fac tot felul de chestii și am învățat multe. Dacă mai pui că am în spate și 18 ani de jurnalism, cu fapte reale și dure, care bat filmul, atunci mă crezi sigur când îți spun că nu mă mai miră nimic.

Dar eu vreau ca BlogalInitiative să mă mai mire din când în când. Iar dacă aș fi șef peste campanii aș căuta cele mai năstrușnice produse, cele mai trăsnite idei, cele mai nebunatice inițiative și le-aș promova cu ajutorul bloggerilor. Dă-i bloggerului un cuvânt nou, un produs nou, un eveniment ce nu s-a mai făcut și îl vei vedea cum se trezește la viață!

Bloggerul cu greu mai iese din starea blazată. Degetele lui tastează un advertorial, o opinie politică sau o frustrare personală uitându-se la ultimul episod din Lucifer sau la un meci de fotbal. Știu, nu e normal ca un blogger să scrie doar advertoriale și cei mai mulți nu fac asta. Nu ar trebui să fie o obișnuință, ci o provocare în care să creadă și ei.

Dacă aș avea Blogal Initiative pe mână și mi s-ar da 3 ani să-i schimb fața, aș face așa:

  1. aș impune o regulă de participare: nu mai mult de 5 participări la campanii, pe campionat, pentru un blogger. să aleagă 5 care i se par interesante
  2. as scoate giftshop-ul, care încurajează cantitatea, nu calitatea
  3. aș posta pe site articolele câștigătoare,  nu numai link-urile, să fie sursa de inspirație și transparență,
  4. aș face mai multe campanii cu premii garantate, unde fiecare blogger va primi ceva, măcar simbolic, (pentru cei care scriu advertoriale pe bandă rulantă și care știu că nu au șanse la cele bazate pe creativitate)
  5. as provoca bloggeri la discutii pe un grup, as face evenimente pentru ei, sa stie ca o data pe luna, se pot intalni undeva.

Dar nu sunt șef, sunt un biet blogger, așa că o să aștept să mă mire vreo campanie. Asta, de exemplu, m-a provocat un pic.

