Ce îmi aduc eu aminte de petrecerile din copilărie, date în familie, este că nu apucam niciodată un scaun. Sufrageriile erau așa de mici încât masa se punea lângă canapea, pe care stăteau, de obicei, copiii. Eu, mic fiind, veneam cu gâtul la nivelul mesei și capul aproape îmi intra în farfurie. Stăteam și în genunchi și îmi amorțeau picioarele, mi se iritau genunchii, mă tot fâțâiam până eram trimis în camera mea. Ura petrecerile, dar nu știam de ce.

Mai târziu am apucat și eu scaun, petrecerile nu mai erau așa mari, nu mai aveau ce să pui pe masă, mătușa nu mai lucra la restaurant și nu ne mai căra alimente. Dar nici scaunul nu mă făcea să mă simt mai bine. Era din ăla de lemn, cu o perniță pe el să fie moale, aia se mișca, se sucea, transpiram, spatele era tare și se lovea de bețele din spate… Și erau toate la fel, la set, vreo 8, de un maro închis.

Eu nu am știut ce e ăla un scaun bun până nu am mers în vizită la un preot. Copiii lui aveau tren de jucărie, care merge pe șine, la vremea aia era mare lucru. Și avea niște scaune! Tapițate, cu spătar cu burete, solide și pufoase. Când m-am așezat într-unul am avut un șoc: m-am simțit bine!

După aceea, evident, am mai stat în scaune bune, iar când m-am mutat la casa mea mi-am cumpărat unele care să nu semene deloc cu cele vechi. Dar senzația aia de bine de atunci nu am uitat-o niciodată. Și am recunpscut-o imediat când m-am așezat pe câteva produse de la Rokol: scaune de relaxare, fotolii masaj.  Și culmea, m-am așezat prima dată pe un astfel de fotoliu tot la un preot acasă, de această dată prieten de-al meu. Un scaun care-ți face masaj, la tine acasă, adus la noi de Rokol Romania, importator direct al produselor profesionale de masaj Rokol, recunoscute în toata lumea pentru inovație, calitate și performanță în domeniul echipamentelor de masaj.

Rokol-8900-Experinta-de-30-de-aniPână nu te așezi pe un scaun din ăsta nu ai cum să înțelegi despre ce vorbesc. Principala inovație a  fotoliilor  cu masaj Rokol este faptul că  se bazează pe teoria conform căreia masarea celor 12 Meridiane ale corpului omenesc  te ajută la îmbunătățirea circulației sângelui și activează funcționarea armonioasă a corpului între Yin&Yang. Coordonarea dintre Yin&Yang este practic crucială pentru sănătatea corpului uman, iar menținerea echilibrului este principalul criteriu care stopează îmbolnăvirea.

Așa mi-a explicat și pretenul meu: că nu este o fiță, ci este vorba despre sănătate și echilibru. Meditație, dacă vrei. Yoga, dacă știi. Investiția merită din plin, măcar pentru a simți cu adevărat ce înseamnă un fotoliu cu adevărat relaxant, în care te așezi cu plăcere și drag. Și care nu-ți va lăsa amintiri urâte, cum am eu de la scaunul meu din copilărie.

Modelele sunt divesre. Dacă vreți să le studiati, intrati pe pagina Rokol și veti citi mai multe amănunte la fiecare aparat. Principiul de bază este că masează fiecare mușchi al corpului, așa cum vedem în imaginea de mai jos. E ca și cum ai avea propriul maseur acasă la tine, disponibil non stop. Asta zic si eu investiție!

Rokol-8900-Masaj-complet-pentru-tot-corpul

