Rolul unei edituri este sa publice carti. Aceasta ia bani pentru a-i face reclama unei carti, pentru a o promova si a o distribui in tara. In esenta, editura face totul, pentru ca acolo se tipareste si de acolo pleaca unde trebuie, si unde este ceruta.

Cartea a rămas instrumentul cel mai subtil de perfecţionare a minţii, iar editura concretizează acest instrument, prin munca în detaliu şi atenţia acordată pe rând redactării, tehnoredactării, designului, distribuţiei şi promovării pe piaţă a acestuia. Dacă editura îşi construieşte cu migală o imagine şi are grijă să o păstreze, prin alegerea cu mare atenţie a titlurilor, prin calitatea grafică a lucrărilor, prin preţul practicat atunci are şanse de reuşită în domeniu.

Astăzi vă spun câteva cuvinte despre Editura Agape, un exemplu de editură care rezistă pe piața românească de 23 de ani. Care este secretul? A publicat cărți de interes pentru oameni, în care sunt expuse probleme și soluții la chestiuni legate de viața de zi cu zi. Pasiuni, temeri, răspunsuri, sfaturi, rețete, exemple de viață, sănătate, credință.

Societate privata, fondata in 1992

  • Profil: religios – crestin – evanghelic – conservator
  • Are 12 domenii editoriale: biografii, carti pentru evanghelizare, carti informationale, carti pentru copii, adolescenti si tineri, carti devotionale, carti de studiu, poezii, predici, marturii, calendare, muzica
  • In intervalul 1992-2001, peste 235 de aparitii
  • In 2002, inca 7 aparitii
  • Societatea practica preturi foarte avantajoase
  • Retea proprie de distribuire si un sistem de distributie <<Agape – Cartea Prin Posta >>
  • Aspectul deosebit de placut, grafica distinsa si tehnoredactarea moderna ale cartilor Editurii Agape atrag de la prima privire admiratia cititorilor, incitind la lectura