Tags


Un părinte inventează tot felul de jocuri pentru copilul lui. De nevoie, din plăcere, sau ambele. O ştiu din experienţa personală. Timp de patru ani mi-am stors mintea să vin cu ceva nou, să-i ţin mintea ocupată, cu scopul declarat de a amâna cât mai mult momentul când se va plictisi de provocările clasice şi va începe să se joace pe laptop, tabletă sau X-Box. Afară sau înăuntru, orice joc posibil a fost jucat de noi doi.
Acum nu mai e nevoie să inventez eu ceva. Pentru că o face el. Merge pe cinci ani şi deja ştie ce vrea. Şi îi place să fie şef, să aibă idei, iar noi să i le aprobăm şi să ne conformăm. El dă ordine, noi le executăm. Nu că nu ne-ar plăcea.

Cum sunt ideile lui? Interesante, ce-i drept. Ne-am jucat de-amusafirii, de-a bătrânii, jungla sau circul. Iar în perioada asta ne jucăm de-a hotelul. Da, de când l-am informat oficial că am cumpărat bilete la mare, la ce mai mare hotel din ţară, cu douăzeci de etaje, doar despre asta vorbeşte. Cum o să fie la hotel, la restaurant, la piscină, cum o să se plimbe el cu liftul şi cum o să comande suc la bar sau pe perasă.

2-480x360Întodeauna i-a plăcut la hotel. E locul unde nu are interdicţii. Nu trebuie să se descalţe, să se schimbe de haine înainte de a se sui în pat, nu-i este interzis să facă băltoacă în baie sau să care tot nisipul de pe plajă în cameră. Şi asta pentru că ştie că nu mami face curat, ci altcineva. Că o lenjerie de hotel este schimbată des şi că nu trebuie să aibă grijă să nu o murdărească. Mi-a spus-o chiar el şi atunci mi-a venit şi mie ideea să-mi cumpăr lenjerii fabricate în România, lenjerii de Pucioasa, deoarece sunt mai rezistente. Adică ţin la sute de spălări pe an, nu? Detergenţi, înălbitori… Trebuie să fie din material bun de calitate, ca să reziste la copii fără interdicţii.
46-480x360Şi uita aşa am ajuns eu să-mi iau opt lenjerii, pentru toate cele patru camere din casă, câte două de fiecare. Am găsit o firmă care vinde lenjerii de pat de o calitate superioară la preţuri acceptabile.
P5-480x360Dacă micuțul meu și-a dat seama că o lenjerie trebuie spălată des și trebuie să fie rezistent pentru a face față la carioci, mâncare și tot felul de alte lucruri aduse în pat, atunco nu am avut de ales decât să cumpăr lenjerii de calitate. Pe site-ul http://cumparamisim.ro/ am gasit cele mai colorate și mai vii modele, unde toate produsele testate in laboratoare recunoscute RENAR, ce garanteaza rezistenta tesaturilor, a culorilor, calitatea si nu in ultimul rand compozitia fibroasa.

54-480x360Băiețelul meu le-a ales împreună cu mine. Cele mai interesante i s-au părut lenjeriile de pat dublu cu imprimeu 3D(tridimensional), care sunt confectionate din bumbac satinat fiind imprimate cu ultima tehnologie de imprimare(HD). Acestea pot scoate din monotonie orice tip de dormitor, oferindu-i o pata de culoare si un plus de viata. Aceste lenjerii se diferentiaza de celelalte prin claritatea imprimeului, designul unic, profunzimea imaginilor si paleta bogata a culorilor. Mă bucur că am ales aceste lenjerii, datorita finetii materialului, a intretinerii usoare si a imprimeurilor diverse. Ceea ce înseamnă că ne putem juca de-a hotelul mult timp de acum încolo. E, nu putem chiar să facem castele de nisip în pat, dar am lăsat-o mai moale cu regulile înainte de culcare.

Îl ţine de aproape o lună jocul acesta. Are un clopoţel cu care-şi cheamă menajera, comandă room-service foarte des şi ne pune să-i facem fundiţe şi lebede din lenjerie, aşa cum ni se făcea la hotel. Iar eu, menajera, fac tot ce spune, doar ca să amân momentul când va începe dependenţa de calculator.