Am lucrat doi ani la o firmă care fabrica seringi medicale, perfuzoare și tot felul de alte recipiente din plastic. Pentru o asemenea treabă se folosesc materiale, inhibatori, emulgatori și aditivi, care se prelucrează, matrițează și produc resturi, adică multe dejecții și deșeuri, care ajung în fosa septică.
Eu eram la secretariat. Știți care era treaba mea, la fiecare două zile? Să chem vidanja. Mă știau vidanjorii ca pe un cal breaz. Uneori, veneam și duminica special pentru această treabă, la fel și ei, și trebuia să le fac cafea și să le dau comision. Era o treabă murdară, dar cineva trebuia s-o facă.
Venea vidanja portocalie, iar eu stăteam lângă ea până îmi demonstrau ăia că e plină, până la refuz, că nu mai intră nimic. Eu tot nu înțelegeam cum de se umple așa repede. În fine, am plecat de acolo, nu neapărat din cauza vidanjei. Mai făceam și contabilitate, și marketing, dar mai făceam și alte lucruri pe care le consideram nedemne, după 6 ani de facultate, plus master, plus training. Eu voiam să avansez, să fac lucruri pentru care am studiat, să nu mă târguiesc cu vidanjorii, deși erau simpatici, date fiind condițiile în care erau nevoiți să trăiască. Dar eu nu eram.

galerieAșa că, de patru luni, lucrez la o firmă aproape în domeniu: care fabrica ambalaje. Deci, tot producție, tot deșeuri, tot fosă septică, deoarece este la marginea orașului. Și acum chea vidanja, dar la două săptămâni. Adică de 2 ori pe lună, ceea ce e altceva. Nu am înțeles imediat de ce, dar apoi m-am prins că serviciul celor de la fostul job puteau fi mult îmbunătățite.

În primul rând, acum văd o vidanjă imensă, cu capacitate mare, unde utilitarele deținute au o capacitate de 7 m3 ape reziduale dar si servicii de desfundat si curățat canalizări cu instalație de înaltă presiune (pana la 200 bari). Chem firma la care compania mea nouă are abonament, despre care găsiți informații aici, pe www.vidanjari-desfundari-salubritate.ro, o societate comerciala cu capital privat integral romanesc, orientată catre nevoile clientului și către satisfacerea acestuia. Să vp zic despre echipamentele vidanjorilor? Nu simple salopete, ci adevărate costume de protecție, așa cum cer normele în vigoare. Ei prestează in principal servicii de vidanjare dar si servicii de desfundat si curatat canalizari cu instalatie de intalta presiune. Se respectă ei, ca oameni, dar îi respectă și pe clienți, cărora le prestează un serviciu de bună calitate. Tariful este negociabil în funcție de complexitatea lucrarilor,distanta pana la societatea clientului și de periodicitatea lucrărilor. Firma presteaza lucrari in Bucuresti și in toate judetele României.

Vă prezint aici serviciile oferite de această firmă, care mi-a schimbat complet părerea despre acest domeniu:

• Servicii de vidanjare
• Desfundari, curatari canalizare
• Stropire spatii verzi
• Spalare spatii si incinte betonate
• Spalari piscine
• Decolmatari
• DenisipariServicii oferite
• Servicii de vidanjare
• Desfundari, curatari canalizare
• Stropire spatii verzi
• Spalare spatii si incinte betonate
• Spalari piscine
• Decolmatari
• Denisipari

CONTACT
Tel. 021.421.07.91
M. 0744.146.589 / 0731.341.834

E-mail: office@vidanjari-desfundari.ro

Adresa: Str. Margeanului, Numarul 8
Sector 5 / Bucuresti