”Am avut 12 copii pe care nu am vrut să-i stăpânesc”. Așa mi-a răspuns prietena mea, când am întrebat-o cum a fost petrecerea fiului ei.
Și ea a continuat: ”Am fost și regină, și vrăjitoare, și pitic, și ciupercă, și clovn, și mamă. Și multe alte personaje. M-am încăpățânat să le fac pe toate singură, fără să mai dau banii pe animatori. Am umflat și baloane, am făcut și tumbe, am tăiat și feliile de pizza și tortul. Parcă am trăit trei războaie în direct, și în reluare, și cu încetinitorul, cum vrei tu. M-a ajuns, nu voi mai face asta niciodată”.

Asta se întâmpla acum o lună. Știam că urma o altă petrecere, cea a fiicei de 8 ani și, ambițioasă cum o cunosc, eram sigură că se va lupta din nou singură cu colegii și prietenii fetei. M-am înșelat. Cum am fost și noi invitați la aniversare, ne-am prezentat cu o oră mai devreme, să ajutăm, în caz de nevoie. Am găsit-o mai senină și mai relaxată ca niciodată, cu coafura și machiajul normal. Nu erau costume în preajmă, haine de marionete sau tot felul de produse de entertainment făcute de ea peste noapte.

”Nu mai ții petrecerea?” ”Ba da, dar acum nu mai fac nimic”. ”Și cine face?” Animatorii pe care i-am angajat vin ei cu tot ce trebuie, asa cum ni se explica si pe momente-magice.ro.

Așa că în jumătatea de oră am intrat pe site-ul animatorilor și le-am studiat oferta. M-am tot gândit ce ar putea alege prietena mea și am nimerit-o în parte. S-a dovedit a fi cea mai bună alegere, animatorii au făcut toată treaba și au avut o mulțime de produse de entertainment.
Din ce am putut să observ, pentru că era tot o mișcare și o forfotă peste tot, am notat câteva dintre piesele de rezistență. Bineînțeles, încep cu prințesele, personaje ale desenelor animate preferate, 5 la număr: Tinkerbell, Alba ca Zapada, Rapunzel, Mica Sirena și Sofia. Apoi, magicianul cu momentele magice, care au avut un enorm succes la toți copiii, chiar și la o parte dintre părinți, deși trucurile erau în functie de varsta copiilor. Am avut și masina de balonase de sapun multicolore, masina de fum, pentru o atmosfera ciudată după părerea mea, două pinata umplute cu tot felul de dulciuri, coifuri, trompete, măști, servetele, farfurii cu model Spiderman, un tun de confetti și proiectie laser (joc de lumini).

Iar la final, nu am putut decât să fiu de acord cu ce scrie pe site:

Petrecerea pentru copii este prilej de distractie. Asa ca merita din plin distractia ce le-o pot oferi animatorii, personajele ce vin din lumea povestilor. Indragiti din serialele pentru copii, din povesti si desene animate, imaginea personajelor nu este singura parte pe care se mizeaza. O petrecere de vis inseamna prezenta unor animatori pentru copii, cu talent si pasiune, ce creeaza un spectacol. Cat timp animatorii sunt prezenti in preajma copiilor se asigura jocuri si dansuri, activitati potrivite pentru copii si specifice unei petreceri, adaptate toate la varsta si tematica cadrului. Ce isi pot dori mai mult si mai mult copiii? Distractie! Asa ca nu rata sansa de a le oferi bucuria vietii in compania personajelor indragite.