De mai bine de două săptămâni mă uit la Dorian, Moroșanu și Drăghia. Mai bine zis la corpurile lor, sculptate milimetru cu milimetru. Românii ăștia sunt plini de mușchi, iar eu nu îmi pot lua ochii de la ei. Părerea mea este că ies învingători din acest concurs, fie că ajung sau nu în finală, deși nu înțeleg de ce ar exista vreo româncă să nu-i vrea în show.
Nu sunt mare amatoare de show-uri TV, dar îmi plac oamenii care au grijă de ei înșiși. Pentru că cei trei sunt sănătoși, virili și puternici. Te poți baza pe ei, să răzbească în jungla adevărată sau cea urbană.
Și totuși… Mulți se întreabă dacă mușchii și pătrățele sunt false ori adevărate. Că nu este posibil să ajungi să arăți așa fără anumite efecte speciale sau fără pachete întregi de steroizi băgați în corp. Că e periculos, că vor avea repercusiuni pe viitor în sănătatea celui care face orice ca să arate bine.
Total greșit! Cu sport, alimentație corectă și un stil de viață aventuros dar fără excese, poți ajunge să arăți ca vedetele din reality-show-uri. Dar trebuie să ajuți un pic moștenirea genetică, cu niște suplimente. Aici, trebuie și un pic de informare, pentru a nu alege produse contrafăcute, adevărate bombe chimice care pot chiar și ucide.
Un prieten de-al meu, care arată exact ca Dorian, ar care nu a avut norocul să ajungă într-un show la TV mi-a recomandat Shopbuilder, magazin de suplimente. Fie că vreau banala vitamina C pentru răceală, fie că vreau proteină de vită pentru a-mi umfla mușchii. Aici găsești suplimente pentru începători dar și pentru profesioniști, oameni care fac body-building de ani de zile sau abia s-au apucat. Iar cel mai importamt este că găsești și sfaturi despre cum să nu renunți. Pentru că mușchii nu apar peste noapte, iar mulți abandonează.
Am intrat și eu pe acest site și încă nu am comandat. Asta pentru că am citit articolele și sfaturile sate. Și am branchchain2găsit adevprate pilde pentru viață, despre cum să nu te dai bătut, oricât de rușinos sau greu ar putea fi. Împărtășescu cu voi o povestioară care m-a impresionat:

Cândva un tip pe numele Marin Shikov, din China, la finalul antrenamentului de tracțiuni și împins, a atins maximul la o repetare la genuflexiuni. Nu a reușit să efectueze genuflexiunea, și pentru că nu a fost nimeni în spatele lui ca să-l ajute, și nu a efectuat exercițiul la aparatul Smith, a aruncat haltera jos. După ce ești peste un antrenament greu de picioare și spate, și la final strici o repetare, te gândești că e ok, ai terminat aici. Dar nimeni n-a zis asta lui Marin. A redus din greutăți, a așezat haltera pe suport, a pus greutățile înapoi, și a încercat din nou. Apoi, ca și la prima încercare, nu s-a putut ridica, și a aruncat-o jos din nou. În mod evident, aici toată lumea ar fi spus că în regulă, până aici, dar nu și Marin, fiindcă din nou a redus din greutăți, a pus haltera înapoi pe suport, și a pus înapoi greutățile. Și la a treia încercare a reușit să execute o genuflexiune regulamentară, cu același greutate, cu care de două ori a eșuat.