Tags

, ,


Unii zic că o sută de grame de vodka ar costa mai puțin decât o cină în doi. Asta referitor la Ziua Îndrăgostiților, pe care o sărbătoresc unii pe 14 februarie. Unii, cei care au pereche. Cei care nu au, stau acasă.
Și eu o să stau acasă anul acesta, dar o să sărbătoresc cumva. Și voi face și ceva cadouri, chiar dacă sunt sigură că nu voi primi și eu unul. Unul material. Dar voi primi multă dragoste.
Am un cățel care mă așteaptă la ușă. Mă împiedic de el în bucătărie, în baie, iar în pat mă sufocă cu căldura lui, atât de lipit stă de mine. Îi simt inimioara cum bate. Iar când, în sfârșit, adoarme, îl simt cum tresare și stă cu un ochi deschis să vadă dacă mai sunt lângă el și nu i-am plasat un maimuțoi de pluș să-i țină de cald.
Da, înțelegeți unde bat. Anul acesta voi sărbători Ziua Îndrăgostiților împreună cu cățelușul meu, Dora. E clar dragoste. Suntem clar îndrăgostiți.

Dar am nevoie de spațiu…

De aceea, îi voi comanda un culcuș. O saltea a ei, unde să se înghesuie și să doarmă. Să mă lase să respir, să nu îi mai simt lăbuță pe gură, să pot să mă îmntorc fără frica de a o răni. Nu plec la cumpărături, că risc să mă vadă cu ea coborând din mașină și știu că se va supăra tare. O coi comanda pe Internet, de la un petshop online și mi-o va aduce curierul. Se ascunde când aude oameni străini în zonă, așa că nu o va vedea. Va găsi, pur si simplu, culcușul lângă patul meu. Și mă bazez pe instinctul ei de animal să înțeleagă că e noul ei pătuț. Dacă nu, voi apela și la dresaj.
ET DANDY 55 reprezinta un culcus pentru caini sau pisici, din material textil tapitat cu plus, in imprimeuri variate, foarte usor de spalat. Animalele vor avea un somn linistit in acest culcus confortabil.
Dimensiuni:55 x 41 x 15 cm.set-ferplast-dandy-270x270

Ați înțeles ce voi face eu de Ziua Îndrăgostiților. Voi arăta unui animăluț cât de mult îl iubesc, obligându-l să-mi acorde puțin spațiu.

haina-poncho-270x270Tot de la Petpal voi comanda și un pulover pentru câini, pentru diminețile și serile când ieșim la plimbare. Îl tund frecvent, pentru a nu lăsa păr în casă și pe pat și canapele, așa că am simțit mereu că-i era frig. Un pulover cu franjuri e tocmai potrivit pentru primăvara care se apropie.