Tags

, ,


Motivul pentru care am renunțat la multe gadgeturi au fost bateriile și acumulatorii. Am trei aparate foto, foarte bune, pe care nu le mai folosesc, deoarece nu țin acumulatorii. Degeaba am memorie de 5000 de poze dacă nu pot să fac nici 10. M-am săturat de pus la încărcat, de umblat cu rezerve la mine.
Am aparate de radio de toate mărimile, am lanterne de toate puterile, cu bătaie lungă sau scurtă, în formă de felinar sau de ciupercă. Zac uitate în magazie, deoarece trebuie puse la încărcat non stop. Am pățit-o de câteva ori, am plecat la pescuit, m-am bazat că am destule, dar m-am trezit că nu mergea niciuna.
De ce vă spun asta? De bucurie că am găsit un site cu acumulatori strașnici. Scumpi, dar buni, cât să mă țină atâta timp cât e nevoie. Și nu numai asta. Am găsit și un încărcător pentru toate tupurile de baterii. Da, ați auzit bine, nu mai am nevoie de coșul cu încărcătoare, de acum încolo voi avea doar unul pentru toate electricele mele. Unde l-am găsit? Pe www.elanterna.ro, site-ul pe care mi l-a recomandat un coleg de muncă, mare amator de drumeții și ieșiri în aer liber. El poartă după el doar un rucsac, deci nu ar încăpea prea muște. Într-o zi l-am întrebat cum supraviețuiește în călătoriile sale, mai ales când i se termină bateriile. Nu bate pe la uși în căutarea unei prize. Și mi-a arătat acumulatorul de încărcat baterii.

nitecore-intellicharger-i4-incarcator-acumulatoriNitecore Intellicharger I4 este compatibil cu majoritatea acumulatorilor folositi la aparate electronice, are integrat un circuit inteligent care identifica tipul acumulatorului si cantitatea de energie existenta in el si astfel aplica curentul de incarcare corespunzator. Fiecare dintre cele 4 microprocesoare corespondente fiecarui canal de incarcare monitorizeaza si incarca acumulatorii independent si astfel puteti incarca 4 tipuri diferite de acumulatori simultan. Fiecare canal de incarcare este prevazut cu 3 leduri care va vor indica nivelul de incarcare al fiecarui acumulator.Este prevazut cu algoritm TC.CC.CV care monitorizeaza in timp real nivelul de incarcare al acumulatorului si controleaza incarcarea in siguranta in mod automat.
Incarcatorul Nitecore Intelicharger I4 este compatibil cu urmatorii acumulatori: 10440/ 14500/ 14650/ 15270/ 16340/ 17670/ 18650/ 18700 Ni-Mh / Ni-Cd – AA, AAA, C.
Pachetul contine:
• incarcatorul Nitecore Intellicharger I4
• cablu pentru alimentare de la priza de perete A/C 220V
• card de garantie
Incarcatorul pentru acumulatori Nitecore Intellicharger I4 beneficiaza de garantie 24 de luni