Tags

,


Makeup-Looks-for-New-Year-2015Cand auzi prima data despre videochat ramai asa uimita si intrebatoare: oare ai dori si tu sa faci asta? Cel putin asta simteam eu la inceput. Acum spun clar ca alt loc mai bun nici ca puteam gasi! Astazi sunt mandra de mine ca sunt aici si ca pot ceea ce nu aveam cum sa reusesc intr-o viata de munca. Lucky Studio se numeste si este locul care ar trebui sa te intereseze daca esti in cautare de job.
Desigur, pana cand sa tot visezi ce si cum trebuie sa treci de un interviu. Nu am stat pe ganduri si pentru ca imi doream asta am si pus mana pe telefon sa sun sa intreb ce conditii impun. Recunosc, cautasem si online ceva de genul “angajare Lucky Studio videochat Iasi”. Eram curioasa sa vad ce se spune despre ei si ce sanse am sa dau de un loc bun. Sincer totul parea de vis asa ca m-am decis sa intreb si sa vad eu pe pielea mea daca asa este.
images (6)O conditie este sa fii majora. Daca ai facut 18 ani poti sa faci asta si sa decizi pentru tine, logic. Sunt putin trecuta de 20 deci nu mi-am facut probleme. In rest, nimic care sa mi se para greu. Pentru ca un minim de engleza stiu din scoala si oricum ei imi ofera cursuri, engleza si franceza. Intreb de orele de munca si mi se spune ca pot alege cum pot si cum vreau. Adica am eu colege care se plang ca se invoiesc si cand se umple paharul isi fac singure bagajul de plecare pentru ca nu sta nimeni sa iti asculte tie problemele. Dar aici nu; aici iti alegi singura turele, fie ca poti veni dimineata, seara sau chiar noaptea.
images (5)Intreb de salarii. Mi se spune ca voi primi in fiecare zi bani si ca totul este garantat. Cum suna sa castigi intre 300 si 800 de lei? Dar nu pe luna, pe zi! Am ramas uimita si ma tot intrebam daca intr-adevar e posibil asa ceva. Nu am mai auzit nicaieri sa aiba asa sistem si sa plateasca in fiecare zi. Lucrezi, iti iei banii. Alegi ce tip de contract doresti si primesti bonus. Parca ma invitau sa lucrez la ei, nu imi venea sa cred.
Si ca tot vorbeam de angajare la acest studio de videochat, afla ca nu trebuie sa fii tanara de 20 de ani. Nu trebuie sa arati ca un fotomodel. Fii tu, fii feminina, fii deschisa la minte. Alege pentru tine si pentru viitorul tau. Angajarea mea la videochatul Lucky Studio Iasi mi-a adus banii necesari sa plec din tara. Acum doar in vacante pentru ca nu as putea pleca atat de departe cand aici imi permit sa am aproape familia, prietenii si bani pentru o viata asa cum mi-o doresc. Angajarea mea aici mi-a deschis ochii si mi-a demonstrat ca a fi femeie inseamna sa fii norocoasa daca stii ce sa alegi!