Tags

,


Rezoluția soțului meu pentru anul 2015 este să meargă la oftalmolog. Iar asta deoarece simte că s-au agravat problemele de vedere. Mie nu mi-ar recunoaște în ruptul capului, dar l-am auzit vorbind cu prietenul său, când au ieșit la o țigară. I-a zis că nu mai vede deloc la distanță, că începe să zărească abia pe la vreo zece metri. Și că nu e bine, că circulă mult cu mașina și că-i este frică că s-ar putea întâmpla ceva.

Eu știam toate astea. Știam că nu mai vede bine de vreo trei ani și i-am tot zis, dar nu mi-a dat atenție. Când am devenit insistentă, mi-a negat. Și eu l-am lăsat, nu am pus piciorul în prag, deși știam că e periculos. Și mai sunt și durerile de cap. El zice că sunt de la tensiune și își face o cafea. Acum îmi dau seama că sunt de la faptul că nu poartă ochelari, deși ar trebui. Îmi amintesc că așa m-a întrebat oftalmologul meu, când m-am dus prima dată la el și mi-a zis că acesta este unul dintre primele simptome.

Știu de ce face asta, de ce se ascunde. Nu- place să poarte ochelari. În primul rând pentru că lumea ar zice că e bătrân. Păi… nu e chiar bătrân, dar nici tânăr nu mai e. Are 44 de ani, mai multe fire albe decât negre, riduri și tabieturi. Nu văd de ce ar mai conta niște ochelari.
Dar există o soluție. Niște ochelari faini, care chiar să-i placă și să-i poarte de plăcere. Așa că iată ce cadou îi voi face de Sf. Ioan, poimâine. Îl cheamă și Ion și are liber de la muncă, așa primesc toți de ziua lor. Eu voi pleca la muncă, iar el va găsi, pe asa de la bucătărie, un bilet pe care va scrie: aici pe ekauf.ro gasesti ochelari de vedere, uita-te bine și alege o pereche, alții mai frumoși nu vei mai găsi.
Nu știu care va fi reacția lui, dar sper să îmi urmeze porunca și să facă ce trebuie. E posibil s-o facă din curiozitate, iar apoi să-i placă. Probabil că va refuza la început, dar știu că nu va rezista și va trage cu ochiul. Iar când va găsi ramele de tip aviator, cu reducere de vreo 250 de lei luna asta, eu cred că va reacționa așa cum trebuie și își va dori să aibă o înfățișare mai serioasă și un pic enigmatic.
Când am mai vorbit eu cu el, mi-a zis că ochelarii sunt greu de întreținut, că îți trebuie cârpă să-i ștergi, șnur să nu-i pierzi, toc să-i cari după tine, că e complicat. Așa o fi, dar totul devine mai simplu când găsești totul în același loc, când produsele sunt de firmă și de cea mai bună calitate, iar majoritatea sunt la prețuri reduse. Ekauf.ro comercializează ochelari de vedere, dar și de soare, accesorii, lavete, lentile de ochelari, șnururi, tocuri și soluții de curățat.
După cum vedeți, i-am dat totul mură în gură și nu mai e nevoie decât să-și aleagă perechea și să meargă la oftalmolog să-i prescrie dioptriile. De comandă mă voi ocupa eu, chiar și de întreținerea ochelarilor.