Tags


Să renunț la fumat. Da, nu fumez mult, doar cinci țigări pe zi, dar trebuie să renunț și la alea. Costă prea mult. iar la ultima radiografie aveam trei pete pe plămânul drept. Trei pete, la cinci țigări zilnic! Oare soțul meu, care bagă două pachete pe zi, câte pete are?

Să slăbesc cel puțin 10 kg. Acum am 62 de kg. La înălțimea mea, ar trebui să am 47 de kg, cum aveam la 19 ani. După aceea m-am îngrășat, într-un an, până am ajuns la 55. Vreau să ajung măcar la 55, dar țelul este 52.
Să mănânc sănătos. Nu mai zic să țin dietă, că nu pot să fac asta. Am încercat, m-am străduit, nu am reușit. Voi renunța la mezeluri, zahăr, poate și carne. Încerc. Și voi mânca mai puțin, niciodată după ora 4 după amiaza.

Să schimb mobila din camera copilului. Am vrut s-o fac când avea trei ani, apoi la patru, am ajuns la șapte și eu tot nu i-am luat patul dublu pe care și-l doreste de pe www.vanzarimobilier.ro Voi sorta jucăriile, mare parte vor fi aruncate și voi comanda și un birou de elev. Trecem la altă etapă, pentru care el este pregătit de mult timp. Eu eram cea nepregătită.

Să mă apuc de pictat. Am un set de pânze pe sașiu, cu vopseluri în ulei, cu pensule rotunde, turtite, mari sau mici, pe care mi le-am cumpărat în august. Nu am pictat nimic, nu m-am apucat, nici măcar nu știu unde să-mi pun o masă și un scaun. De fapt, va trebui să-mi comand niște mobilă de pe același site, pentru a avea un loc propice. Nu, nu încerc să amân treaba cu pictatul. Durează o zi să vină comanda de pe magazinul online, iar după aia nu voi mai avea nicio scuză.

Să nu mă mai enervez. Când mă enervez, țip la oameni. Mai ales la copilul meu, pe care îl deranjează asta. Ieri mi-a zis că asta e violență verbală. Mi-am înghițit cuvintele și am tăcut din gură. Vreau să mă controlez, probabil să urmez niște cursuri. Pe lângă cele de pictură.

Să gătesc mai mult. Rețete noi, cu legume. Poate îmi iau aparatul acela de gătit cu aburi, unde nu pui ulei, nu prăjești, nu coci, ci doar aburești. Adică păstrezi vitaminele, și mineralele, și toți nutrienții.

Să mă plimb mai mult. Nu să călătoresc, ci chiar să mă plimb, pe drum, pe trotuar, pe iarbă sau prin mall. Să merg, ca să fac mișcare, să nu mai am febră musculară după ce mă joc un pic cu copilul meu.

Să fac curat în pod și în magazie. Să arunc tot ce nu am folosit în ultimul an. Nu sunt o strângătoare, dar s-au adunat multe lucruri, pe care îmi dau seama că nu le voi folosi niciodată.

Iar ultima pe lista: să nu mai cumpăr prostii. Pentru că nu există să ies din casă fără să mă întorc cu ceva în plasă. Mai ales jucării, pernuțe, reviste pentru copil, care nici nu se uită la ele. Sau haine. Cumpăr cam tot ce găsesc la reducere, să fie acolo, să nu rămânem fără. Că eu mă îngraș, copilul crete, soțul slăbește.

Să fiu mai cumpătată, adică. Mai calmă și mai cu folos pe lumea asta.

