Tags

,


Citeam deunăzi un articol despre ce au căutat românii pe Google în 2014. La categoria evenimente, mai toate erau legate de competiții de fotbal, meciuri importante, calificări, comentarii și analize. Și mă gândeam eu că și în 2015 va fi la fel, deoarece urmează Campionatul European de Fotbal EURO 2016 din Franța. Dar până atunci, sunt meciurile de calificare, lupte pe viață și pe moarte între echipele din Europa.
Nu știu alți soți cum sunt, dar al meu preferă să aibă laptopul lui, cu internetul deschis pe pagini ale unor ziare de sport. Dă refresh non stop, să vadă rezultate, să vadă ce a câștigat la pariuri, ce jucători sunt disponibili, ce cartonașe au, cine joacă, cine nu joacă și așa mai departe. E nebunie constantă.
Așa-s bărbații. Când l-am cunoscut îmi vorbea de Discovery și Animal Planet. Acum despre fotbal și bani. Totuși, pot să spun că de câteva săptămâni e un pic mai bine. Nu mai navighează ca disperatul, nu mai deschide zeci de pagini în bară, ca să afle informații din mai multe surse. Se limitează la câteva. I-a spus fratele meu: vezi tot ce vrei să stii despre euro 2016 aici.
Și a găsit site-ul ăsta, cu știri doar despre campionatul european de fotbal. Găsește informații din grupe, din preliminarii, despre jucători și echipe, terenuri, mingi și echipamente. Tot timpul se întâmplă câte ceva. Acum, e drept, e o perioadă mai liniștită, e vacanța de iarnă, dar poți să intri în arhivă și să urmărești articolele. Așa afli cum a terminat România prima în grupă.

Site-ul euro2016 este bine făcut. Adică ușor de urmărit, cu rubrici și categorii clare, fără culori țipătoare și reclame care să-ți inunde ecranul. Chiar îmi spune o dată soțul meu că el nu stă foarte mult pe rezultatele la meciuri, ci să înlăture toate reclamele care îi sar pe pagină din 20 în 20 de secunde. Și știu cum e, și eu pățesc același lucru la revistele de glamour sau cooking. Cel mai mult mă enervează cele capcană, care, dacă dai să le închizi, ți se deschid pe toată pagina. Ei bine, pe euro2016.ro, nu găsești așa ceva. Doar informații despre sportul tău preferat, fotbalul.
Am intrat și eu pe acest site, din curiozitate și m-am uitat când încep meciurile din 2015. M-am liniștit, nebunia va demara abia pe la sfârșitul lui martie. Până atunci, ne uităm și noi la filme, la un reality-show, un serial turc.