Tags

,


Părinții au o sarcină grea în această perioadă din an. Să găsească un cadou potrivit pentru copilul lor. Cadoul cel mai și cel mai. Care să depășească tot ce a primit de-a lungul anului.
Sunt mămica unui copil de aproape 6 ani pe care nu-l mai miră nimic. Și care la întrebarea ce ai vrea să-ți aducă Moș Crăciun, încă se mai gândește. ”Din aia am, din cealaltă am, asta mi-o aduce Icu de la București, pe asta mi-a cumpărat-o tati acum două săptămâni, mă mai gândesc, mami!” Dar eu nu mai pot să aștept, cel puțin nu până în ultima zi, când va fi aglomerație în magazine.
Așa că încep să verific magazinele online, unde mă aștept să găsesc un pic de inspirație. Și dau peste aceleași jucării, unele văzute la publicitate, niște chestii mici și neinteresante, dar care costă cât jumătate din salariul minim.
Ce să-i cumperi copilului ca să se folosească de el, să-i și placă, să fie și fericit? Și dacă tot costă ceva bani să-l mai și ajute cumva, pe viitor. Să fie ca o investiție.
Un cadou-investiție. O idee bună, dar trebuie gândită. După un brain-storming, eu și tati am ajuns la concluzia că i-ar prinde bine niște cursuri de pictura. Mai ales că Moș Nicolae i-a adus niște acuarele scumpe, de fapt niște culori de pictat pe pânză sau carton, de făcut chiar și tablouri. Avea în pachet și un șevalet și un set de pensule. Dar nu s-a apucat de ele, deoarece nu are cine să-l învețe cum să le folosească.
Niște cursuri de pictură ar ajuta, clar. Dacă noi nu ne pricepem să inițiăm copilul, s-o facă alții. Și cred că i-ar plăcea să aibă o pasiune, unde să se joace cu culorile. Prin culoare, copilul isi exteriorizeaza sentimentele si trairile sale interioare. Il vom ajuta astfel, să își dezvolte in mod natural simtul competitiv, creativitatea, lucrul in echipa.
Gata, ne-am hotărât. Îl vom înscrie la cursuri de pictură la o școală recomandată de prietenii noștri. Acolo învață fiul lor pian și dans și au și lecții de pictură.

École de musique este un club de arte care are ca scop stimularea interesului fata de cultura si arta, descoperirea si promovarea atat in tara cat si in strainatate a tinerelor talente. La club copiii sunt pregatiti de profesori minunati, cu experienta didactica, talent si daruire, absolventi de studii superioare. Nu stii ce sa alegi pentru copilul tau? Sau nu stii ce i s-ar potrivi copilului tau? Nici o problema! Vino la École de musique si copilul tau va beneficia de o testare gratuita. Trebuie doar sa dai un telefon inainte pentru o programare. Si nu uita! Orice activitate vei alege, noi iti promitem spectacole remarcabile in care ARTISTUL va fi…chiar copilul tau!