Tags

,


Unii își cumpără televizoare noi de sărbătorile de iarnă, când intră într-un an nou. Sunt foarte multe reduceri, e un trend care nu piere, la noi. Alții fac investiții în bijuterii sau se răsfață cu produse noi de machiaj sau parfumuri. Sora mea își cumpără cărți, ca să citească tot anul viitor. Iar cumnatul meu cumpără bilete pentru la mare, all-inclusive, early-booking..
Fiecare cu stilul lui. Cu dorințele pentru un nou an, când se așteaptă la ceva deosebit. O speranță, un nou mod de viață, schimbarea stilului.
Eu, la fiecare sfârșit de an, îmi cumpăr câte ceva pentru casă. Anul trecut, am schimbat covoarele. Pufoase și colorate, ele mi-au înveselit anul. Țin minte că acum doi ani mi-am cumpărat pisica, asta da schimbare în casă. De fapt, acesta a fost și motivul pentru care anul următor am aruncat vechile covoare și am luat altele. Anul acesta, schimb scaunele. Tot din cauza pisicilor, s-a dus de tot tapițeria.
Acum vreau ceva foarte comod pentru oasele și spinarea mea, dar să nu aibă pânză sau burete, pentru a nu tenta pisica. Știu că e greu de găsit, dar cineva mi-a recomandat aici mobilier lemn.
Lara Mobcenter SRL comercializeaza mobilier pentru restaurante (catering), mobilier pentru birou atât în vanzare en -gros cât si en-detail. Sunt deschiși și la comenzi unicat atât pentru design interior cât și pentru mobilier unicat

In oferta lor am putut găsi marfa de înaltă calitate atât a producătorilor autohtoni cât și a fabricilor din vestul Europei care se pot mândri cu un trecut bogat în fabricarea și comercializarea acestor produse.

Unul din avantajele principale ale mobilierului din lemn se leagă de aspectul fizic. Scaunele din lemn oferă o atmosfera unica într-un anumit decor. Aceste scaune sunt facute de obicei din cadru de fag. Scaunele din lemn sunt disponibile cu suprafete tapitate sau sunt realizate in totalitate din lemn. Acestea din urmă sunt pentru mine, clar.
După ce m-am plimbat prin toate categoriile de pe site-ul Mobcenter.ro și mi-am zis că niciodată în viața mea nu văzusem atâtea scaune la un loc, am ales ceva pe placul meu. Nu cred că și pe al pisicii. Un set de scaune din lemn de fag, care par foarte comode. Greu de zgâriat, greu de ucis de către ghearele felinei.

0620_Scaun din lemn de fag. Rezistent pe termen lung acesta este finisat într-un stil lucios ce atrage si il face potrivit in cadrul unui complex de mobila pe măsură, sofisticat sau chiar și clasic. Scaunul din lemn are un spătar simplu si decupat, cu un șezut ușor curbat pentru un plus de confort și susținut de 4 picioare. Culoarea sa wenge il face ideal in orice cadru chiar daca va face un contrast.

Am comandat patru scaune pentru masa din sugraferie, unde luăm masa. După ce le voi primi, le voi testa. Dacă sunt pe placul tuturor, voi schimba și pe celelalte scaune din casă, toate tapițate, cu unele din lemn. Sunt și mai ușor de întreținut și sunt singurele care pot rezista când în casă ai animale.