Tags


La primul copil eram disperată. Căutam concursuri cu poze de bebeluși, unde să-mi înscriu piticul și să câștig un contract de modelling. Să-l fac fotomodel. Am votat, am dat share, like, am cerșit voturi la cunoscuți, m-am agitat mult. Până mi-am dat seama că sunt mulți copii frumoși în lumea asta și că nu am șanse să câștig. Și, oricum, în reclame ajung copii angajaților din domeniu, nu se face casting
La al doilea copil nu m-am mai agitat. Pentru faza cu cariera de fotomodel. În schimb, m-a prins frenezia cumpărăturilor online. Acum 6 ani, când l-am avut pe David nu erau atâtea magazine online, nu știam că găsesc tot ce vreau doar cu câteva click-uri din fotoliu. Umblam ca disperații prin hipermarketuri, cu copilul după noi până picam de picioare.
Acum, când o am pe Mirona, timpul meu liber îl dedic plimbării virtuale prin magazinele online pentru bebeluși. Am site-ul www.superbebeshop.ro, unde zilnic se înoiesc stocurile cu produse cool. Se vede că magazinul online este creat din dragoste pentru cei mici, obiectivul lor principal fiind de a oferi produse de calitate la preturi foarte bune.
logoAdministratorii site-ul sunt importatori directi de botoșei, mocasini, ciorapei și dresuri pentru bebelusi și copii de la firme renumite din Europa, selectia produselor fiind prioritară. La loc de cinste sunt produsele din lumea magică Disney, reflectată în articolele vestimentare importate cu licență Disney, pentru a oferi atat bucurie copilasilor cât si satisfacție clienților.
Hăinuțele pentru pitici: bebelusi si copii, sunt importate din Thailanda, de la renumitele branduri americane Carter’s, The Children’s Place, Gymboree, Laura Ashley, calitatea fiind impecabila.

Când s-a născut Mirona, știam că vând doar haine și încălțăminte. Acum, când fata mea are doi ani, cumpăr de aici mult mai multe produse:
– jucarii educative
– cosmetice atat BIO cat si de la cele mai renumite brand-uri internationale
– detergenti si produse pentru curatenie BIO astfel incat cei mici să fie protejați de efectele nocive ale chimicalelor
– scutece lavabile si BIO

Și totuși, vechea dragoste nu se uită niciodată. Vă spuneam de concursurile pentru bebeluși. Ei bine, fac și cei de la Superbebe astfel de concursuri dar nu promit modelling, ci premii în produsul preferat de pe magazin. A fost unul care s-a terminat la începutul lui decembrie și vor mai fi, promit organizatorii.
Uitându-mă la pozele cu copiii frumoși înscriși în competiție, mi-am adus aminte de momentele când băiețelul meu era mic și frumos și=l pozam toată ziua. Și mi-am propus să-l pozez în continuare, și pe el și pe sor-sa, pentru niște amintiri frumoase și de calitate.
Și încă ceva. Superbebeshop este unul dintre puținele magazine online care rezolvă cu promptitudine
returnarea produselor.

In cazul in care produsele primite nu corespund asteptarilor dumneavoastra sau marimea nu este potrivita, va returnam banii. Returul produselor trebuie facut in maxim 30 de zile de la comanda initiala iar produsele returnate trebuie sa aiba eticheta si sa nu fie folosite. Costul transportului tur – retur va fi achitat de catre client (exceptie facand cazurile in care de comun acord se convine altfel sau este vina exclusiva a vanzatorului prin trimiterea unor produse cu defect de fabricatie).