Câte cadouri de Crăciun ați aruncat până acum? Nu ați returnat, că la noi în România nu e ca în filmele americane, unde vezi că este lăsată eticheta, tocmai pentru ca beneficiarul cadoului să meargă să-l schimbe, dacă nu-i convine. Nu, la noi e cu primit cadou și rămas cu el.
Deci, câte cadouri ați aruncat până acum? Sau le-ați folosit pentru a le dărui altcuiva? Multe, probabil.
De aceea, eu sunt adepta cadoului util. Ești atent la ce-i lipsește și îi cumperi un cadou pe care să-l folosească. Fie în casă, la birou sau în mașina personală. Anul acesta eu îi cumpăr soțului un gps de pe www.cargps.ro.
Își dorește de mult timp unul și l-am văzut studiind oferte pe magazinele online, dar și raioanele cu electronice, ori de câte ori mergeam la cumpărături. Mi-a zis că i-a adus cineva niște gps-uri la serviciu să-și aleagă, că le dă ieftin dar că le lipsesc câte una alta, probabil sunt furate. Și că nu a vrut să riște. Ar vrea unul serios, de calitate, de firmă și să aibă voce de femeie. Nu de bărbat, că-l bate dacă-i spune că a depășit viteza cu 2 kilometri.
I-am zis să aibă răbdare, că strângem bani și luăm unul bun. Am reușit să amîn cumpărarea lui până acum de Crăciun, când îi vom pune unul sub brad.
Am intrat pe magazinul online specializat în gps-uri auto și am ales un produs. Aici sunt sisteme de navigație potrivite pentru fiecare marcă de mașină în parte. Am gsăit unul la preț foarte bun, redus cu aproape 300 de lei în perioada sărbătorilor, care se încadrează în bugetul meu pentru aceste sărbători.
navd-6203Sisteme multimedia cu dvd si gps, navigatie dedicata pentru Hyundai Accent cu internet si dvd la care se pot adauga nenumarate accesorii auto. precum camere marsarier, tuner tv digital, camera dvr pentru inregistrare trafic, senzori de parcare, ecrane lcd cu dvd pentru teriere.

Nu știu ce îmi va cumpăra el, de acest Crăciun. Eu îi voi sugera să se oprească la un lucru util, cum ar fi ceva pentru casă, bucătărie, chiar și cămară. Ori pentru bioru, că și acolo aș avea nevoie de ceva nou, o cafetieră, o imprimantă nouă. Sau chiar un claxon sau un coșuleț pentru bicicleta mea. Poate niște patine? Orice în afară de ghivece, flori, haine, cosmetice sau dulciuri. M-am săturat și vreau și eu un cadou pe care să-l folosesc.