Tags

,


”Măi Geani, tu știai că există cremă dă dat pe față, cu care te dai pe față înainte să te dai cu crema de față? Și că mai există una cu care te dai pe față, după ce te-ai dat cu cremă de dat pe față? Și că se mai dă cu o cremă înainte să se bage în pat, tot de față? Și că după aia se dă cu o cremă pe tot corpul, se dă cu una pe mâini după aia, cu alta se dă pe picioare. Și știi cum sunt, în niște cutiuțe din alea mici, mititele, cum le cumperi, cum se termină. Și nu am nimic, că e nevastă-mea. Să dea, să se facă frumoasă, dar mă știe tot satul… Eu mă bucur de efectul acestor creme din an în Paști, nu pentru mine se face ea frumoasă”.

Recunoașteți personajele? Este o discuție din serialul Las Fierbinți, pe care eu și bărbatul meu am comentat-o intens. Iar partenerul meu de viață râdea cu gura până la urechi, dându-i dreptate personajului care-i spunea lui Geani cât îl costă pe el cremele nevestei. Să nu se însoare, că intră în faliment.

diesel-fuel-for-life-homme-eau-de-toilette-pentru-barbati-®~8357667Și atunci m-am supărat și i-am adus toate parfumurile lui pentru bărbierit. Care ocupă un dulăpior întreg în baie.
Și s-a oprit din râs. Și-a adus aminte cum, luat de val, a comandat toate aceste produse, deoarece nu se putea abține. Este un mare consumator de reclame la televizor și cum apărea una la parfumuri barbati, intra pe Pandera.ro ca să dea comandă.
Dar să nu credeți că nu le folosește. Nu chiar ca în faza cu cremele din serial, dar zilnic își dă cu parfum, după ce face duș și se bărbierește.
După ce am ajuns la un consens și ne-am lămurit că și femeile și bărbații aleg la fel de multe produse cosmetice, am bătut palma pentru cadourile de Crăciun. El îmi va lua mie toate cremele de față de dinainte și după, iar eu tot ce are nevoie pentru mirosit fresh și la modă. Cum toate cele care au fost cumpărate de pe Pandera s-au dovedit a fi bune, l-am pus să îmi sugereze cinci pe care și le-ar dori, din care voi alege unul sau două. Mi-a dat toată lista, să aleg eu.
Antonio Banderas
Armani
Burberry
Bvlgari
Calvin Klein
Celine Dion
Cerruti
Chanel
Chloe
Chopard
Davidoff
Diesel
Dior
Dolce & Gabbana
Elie Saab
Escada
Givenchy
Gucci
Guerlain
Guess
Hermes
Hugo Boss
Issey Miyake
Joop!
Kenzo
Lacoste
Lady Gaga
Lancome
Lanvin
Mont Blanc
Narciso Rodriguez
Nina Ricci
Paco Rabanne
Prada
Robero Cavalli
Thierry Mugler
Tommy Hilfiger
Versace
Yves Saint Laurent

Ingrată sarcină, nu? Să aleg eu? După mai multe treceri în revistă a produselor am ales un cadou gata pregătit de ei, aflat la promoție. Are trei produse, dintre care unul e surpriză.

Promotia contine :
Paco Rabanne 1 Million Eau de Toilette Barbati 100 ml
Trening Ralph Lauren Bumbac
Cadou Surpriza!

Parfumurile sunt replici A++, avand o persistenta de pana la 72 de ore pe imbracaminte si 12 ore pe piele. Toata gama de parfumuri este identica cu originalul, diferenta constand doar in durata de persistare.
Modelul de trening barbatesc Ralph Lauren, este realizat din bumbac gros, un material foarte calduros si confortabil, ideal pentru perioadele reci de toamna-iarna.Pantalonul are o croiala conica. Bluza si pantalonii sunt prevazute cu buzunare. Sigla Ralph Lauren este brodata atat pe bluza cat si pe pantalon. Model NOU – Iarna 2014 !