Tags

, , ,


Eram curioasă să aflu cum de reușește fratele meu să-și ia atâtea zile libere. Câteva pe lună, fără a fi, de fapt, în concediu de odihnă. Ăla și-l ia pe tot, când merge în drumeții prin Austria. Știu, trăiește periculos.
De fapt, el zice că e un om liber și nu își pierde timpul cu lucruri inutile. Adică nu stă degeaba la serviciu, la un birou îngust, când poate să stea acasă și să facă aceeași treabă.
Știam că este director de producție și că stă opt ore în fabrică, urmărind procesul de execuție a tuturor obiectelor de mobilier din inox. Eu, în mintea mea, mă gândeam că nu poate și să stea acasă și să aibă grijă de tot ce se întâmplă în fabrică. Și chiar așa era, doar că își schimbase jobul, este pe alt post acum.

Ieri am stat de vorbă și mi-a spus că a fost mutat în biroul achiziții, unde are o treabă clară de făcut: să achiziționeze produse de calitate, la prețuri pe care și le permite firma. Înainte făcea mult teren, pentru a căuta depozite și magazine specializate, pentru a compara prețuri și produse. Până a descoperit piața online. Adică Internetul cu toate magazinele lui.
I-am replicat că e imposibil ca pe Internet să se vândă și produse necesare unei fabrici. Că eu am văzut doar magazine de fashion, pantofi, bijuterii și electronice. Mi-a zis că sunt depășită total și mi-a făcut și o demonstrație.
De exemplu, ieri avea o anumită treabă de făcut: să achiziționeze niște ventilatoare noi pentru toate halele de producție. A intrat pe www.braco-ventilatoare.ro și mi-a demonstrat cum face alegerea. A studiat toate tipurile de ventilatoare și le-a ales pe cele de acoperiș, care sunt destinate schimbării aerului din clădiri, bucătării, bai, unități de producție, garaje, săli de sport. Cum fabrica este într-o hală, ventilatoare de acoperis cu rotoare axiale sau cu rotoare centrifugale sunt cele mai potrivite.
Interesant este că acesta este un magazin online care aparține chiar producătorului. Fără intermediari, fără comisioane, direct de la sursă. Unde găsea el în zona noastră un magazin clasic ca acesta?
ventilatoare-motoare-bannTot din fotoliu, am aflat împreună că Braco Industrial oferă o garanție de 1 an de zile pentru orice ventilator și că durata medie de viata a oricărui ventilator este de 10 ani. Societatea oferă tuturor clienților service de specialitate în perioada de garanție și post garanție pentru orice produs achiziționat.
Simplu, nu? Ceea ce ar fi făcut probabil în vreo 3 zile de colindat prin țară, a rezolvat într-o jumătate de oră, pe Internet. Și a câștigat timp, deoarece pe șeful său nu-l interesează cum își face treaba, ci s-o facă bine.