Tags

, ,


E un trend național. Mondial. Și asta datorită emisiunilor de divertisment cu dans artistic. Celebrități sau cazuri sociale dansează, fac audiență și senzație, dar mai ales îi fac pe oameni să viseze și să se ridice de pe canapea.

Am încercat și eu. M-am înscris la niște cursuri de dans de scurtă durată, cu finalitate imediată – Zouk Flashmob. Un proiect anual, prin care mii de oameni, din toată lumea,dansează în același timp, pe aceeași melodie. E vorba de perechi, care se filmează, trimit înregistrarea la inițiatori, iar aceștia fac un clip cu secvențe din toate filmările.
Credeți că am reușit? Nu. Două săptămâni nu au fost de ajuns să învăț dansul și am renunțat. Pe 21 septembrie, când a fost evenimentul, eu am fost cea care a filmat. Am trimis filmarea și s-a făcut videoclipul pe anul 2014. Fiind foarte mulți participanți, fiecărei țări i-a revenit doar o secundă sau două. Iată-l. România apare la 1 minut și 57 de secunde și este reprezentată de dansatorii din Câmpina și București. Nu și de mine.

Acest eșec m-a ambiționat și mai mult. Văd la televizor cum dansatorii din emisiuni învață câte un dans în fiecare săptămână, iar eu nu pot să învăț câțiva pași? Îmi veți spune că așa este, dar acei artiști învață noțiunile de bază cu mult timp înainte și sunt plătiți și bine pentru asta. Și totuși … să nu am ambiția asta…
Așa că m-am hotărât. Anul viitor voi merge la filmarea Zouk pregătită. Vreau să am momentul meu de celebritate, să zic că am făcut-o și pe asta. Mă voi înscrie la o școală de dans.
Cum suntem în perioada reducerilor de Back Friday m-am gândit că aș găsi ceva promoții și la cursurile de dans. Și chiar așa se întâmplă, pe www.latino-time.ro Nu știu dacă sunt promoții speciale pentru vinerea neagră, dar se întâmplă să aibă reduceri tocmai pentru clasa de adulți începători.

PROMOTIILE SPECIALE “LATINO TIME” (valabile in perioada 16-25 NOIEMBRIE 2014)

– ACHIZITIONATI ACUM un ABONAMENT PROMO PLUS ( 16 sedinte/2 luni) in cadrul GRUPEI 3 de ADULTI INCEPATORI (Luni si Miercuri,orele 18,30-19,30) si veti BENEFICIA de o REDUCERE in valoare de 75 RON, platind astfel numai 325 RON, in loc de 400 RON !!!
– ACHIZITIONATI ACUM 1 ABONAMENT PLUS PROMO ( 16 sedinte/2 luni) in cadrul unei GRUPEI 19 de ADULTI INCEPATORI (Marti si Joi, orele 21,30-22,30) si veti BENEFICIA de o REDUCERE UNICA in valoare de 100 RON, platind astfel numai 300 RON, in loc de 400 RON !!!
– ACHIZITIONATI ACUM un ABONAMENT PLUS de WEEKEND ( 16 sedinte/2 luni ) in cadrul GRUPEI 20*ADULTI INCEPATORI (Sambata si Duminica, orele 13,00-14,00) si veti BENEFICIA de o REDUCERE UNICA in valoare de 50 RON, platind astfel numai 300 RON, in loc de 350 RON !!!

Vă las, mă uit peste poze, clipuri, prezentări. Vreau să știu tot, să îmi înfig bine în cap că trebuie s-o fac și pe asta. Urati-mi succes!