Tags


Acum patru ani, când scriam editoriale pe la un ziar central, am deranjat niște bloggeri. Era o chestie socială, ceva de genul că e mai bine să fii asistat social decât să muncești în România. Și au scris ei pe blogurile lor și m-au criticat și când dădeai search pe motoarele de căutare numele meu apăreau articolele astea nesuferite.

Ceea ce nu e un lucru tocmai bun când trăiești din colaborări temporare și ești în căutare permanentă de noi joburi. M-am gândit atunci cum să contracarez chestia asta. Mi-am făcut un blog, în care aminteam excesiv numele meu. Nu am reușit, blogurile ălora erau vechi, cu trafic și notorietate. Mi-am mai făcut un blog, de nișă, care a prins bine și am reușit să devansez pe google site-urile neprietenoase. Dar tot pe prima pagină erau. Am intrat în câteva cercuri de bloggeri și i-am rugat să mă ajute. M-au promovat și, încetul cu încetul, am trimis pe a treia pagină articolele defăimătoare. Acum, când dai căutare numele meu, apar doar articole de bine. Alea de rău, pe la final.

Acest principiu se aplică oricui vrea să fie văzut bine pe internet. O reclamă proastă, părerea unui nemulțumit, dar cu trafic pe blog, te poate lăsa fără clienți. Nu toți pot face ce am făcut eu și oricum a durat ceva timp până am reglat situația. Firmele care au intrat în lumea generoasă a Internetului au două căi de urmat pentru a avea succes, pentru a-și vinde produsele sau a-și face cunoscute serviciile. Fie apelează la o firmă specializată în SEO, cum este e-advertising, fie stau ei înșiși ore întregi pe rețele de socializare, pe forumuri sau bombardează cu spam-uri milioane de români.
Dacă intri pe E-advertising.co afli că este vorba despre o echipă de specialiști care, cu o strategie puternică de SEO, care poate ajuta la direcționarea traficului către site-ul tău, prin creșterea poziției în ierarhia rezultatelor căutării. Nu este magie, ci un algoritm bine gândit, testat pe foarte multe companii (vezi portofoliul), la care vânzările au crescut simțitor după campania de promovare online.

E-advertising reprezinta o companie profesionala care dezvolta campanii de marketing online la scara larga concepute pentru a creste profiturile clientilor prin realizarea unei extinderi strategice a prezentei acestora online. Pe langa serviciul principal pe care se axeaza, cel de optimizare a motoarelor de cautare, e-advertising ofera o gama larga de servicii ale marketingului online, respectiv: scrierea de advertoriale, webdesign, webhosting, SMS API, SEO Content Writting, promovare in retele de socializare.