Tags


Patru ore. Atât am stat la un salon de cosmetică, într-o zi superbă, însorită și caldă, să mi se facă unghiile. Am văzut zeci de femei care veneau, se tundeau, plecau, doar eu rămâneam țintuită pe un scaun, cu grijă să nu mi se dezlipească prețioasele unghii. Când ziceam că se termină, mai urma încă un strat de lac, apoi modelul de pus, apoi uscarea. A fost ca un film de tocat nervii, mărunt, mărunt…
A fost prima și ultima dată când mi-am făcut unghiile la un profesionist. M-am jurat că nu se va mai întâmpla niciodată așa ceva. Nu voi mai pierde atâtea ore din timpul meu prețios, ochi în ochi cu o manichiuristă blondă, vorbăreață, enervantă și obositoare. Nu, e păcat de timpul meu liber, pe care aș prefera să mi-l petrec acasă, cu fiul meu, și nu cu o străină pe care nu vreau s-o mai văd vreodată în viața mea.
Deci, am decis că nu mă mai merg să-mi fac unghiile la salon. Dar asta nu înseamnă că mi le voi tăia scurte și le voi neglija. Cum am făcut atâtea lucruri în viața asta, voi învăța să îmi pun singură unghii false. Știu că e greu, că e nevoie de două mâini, de atenție, de pricepere și răbdare, dar nu trebuie să-mi iasă perfect din prima.
Îngrijirea unghiilor este importantă pentru mine. Nu mi-au plăcut niciodată oja spartă, unghiile tăiate din carne, pielițele bolnave. Unghiile sănătoase, frumos îngrijite reprezintă o carte de vizită, care spune multe despre o persoană: că se îngrijește și se respectă.
Produsele de ingrijire și înfrumusețare a unghiilor au atins un nivel extrem de înalt în zilele noastre. Sunt foarte multe tehnici și branduri de produse de ingrijire a unghiilor, instrumente specifice, creme speciale și ojă de toate culorile și nuanțele.
Ultimele tendinte de modelare si aplicare a unghiilor false sunt acum și pe piața romanească, în magazinele online și fiecare poate să-și cumpere propriul set de manichiură. Sunt multe de cumpărat, dar am găsit foarte multe accesorii unghii aici.
l

Diamond Nails, renumitul brand international ne pune la dispoziție o gamă impresionantă de accesorii și ornamente pentru unghii false, cât și instrumente de îngrijire pentru manichiură si pedichiură.
M-am hotărât: fac o investiție în produse și voi încerca să profit și de oferta săptămânală. Să am gelurile mele, ustensilele, buffer-urile, pensulele, cremele și să pot să mă joc cât vreau cu ele.Știu că nu va fi ușor, dar voi învăța. Iarna asta am de gând să particip la unul dintre cursurile organizate de Diamond Nails, pentru a mă perfecționa și a căpăta un pic de dexteritate. Nu vreau să excelez, ci doar să mă descurs onorabil, să am unghii frumoase și proaspete, măcar la evenimente.
Un lucru este cert însă: nu voi putea face altcuiva manichiura. Nu e genul meu să stau patru ore într-un loc pentru o mică operă de artă, deși este o provocare și o satisfacție când îți vezi rezultatul. Dovadă că m-am dus înapoi la manichiuristă să-mi scoată unghiile false, că crescuseră, dar ea m-a refuzat. Era munca ei, modelul ei, la care migălise. A preferat să mă învețe cum să le refac. Și exact asta voi încerca, cu propriul meu set de manichiură, dar promit sp mp rezum la experiențe pe propriile degete și nimic mai mult.