Tags

, ,


De Black Friday, eu sunt fidelă. Adică nu mă complic să comand de pe site-uri necunoscute, care vin cu oferte îndrăznețe și extrem de generoase. Eu am magazinele mele online, de unde am mai cumpărat și de care am fost mulțumită. Știu cum lucrează, cum vorbesc cu tine agenții lor comerciali, dacă sunt atenți cu clienții sau nu. Și de unde voi comanda și de Black Friday 2014.
De exemplu, anul trecut mi-am luat o baterie de laptop, de la LaptopGarage, un magazin care oferă, printre multe altele, și baterii pentru orice model de laptop de pe piață. Produsele sunt 100% noi, se oferă garanție 12 luni și livrare gratuită. A fost simplu de ales și de pus în coș. Așa am crezut atunci, când erau reduceri mari și eu m-am grăbit să plasez comanda, fără să mă uit prea bine la detalii.
Numai că, atunci când am primit coletul acasă, mi-am dat seama că nu se potrivea bateria cu laptopul meu. Era marca care trebuia, dar alt an de fabricație, altă serie, chestii dintr-astea pe care nu le știi, dacă nu ești în domeniu. Evident, m-am panicat, am zis că gata, rămân cu o baterie cu care nu am ce face și trebuie să comand alta.
Am zis totuși să încerc și am intrat din nou pe site-ul LaptopGarage, să văd condițiile de retur. Am fost abordată pe chat de Daniel, care este și acum online, văd, cu care m-am sfătuit ce să fac. M-a asigurat că mi-o schimbă și m-a învățat cum să aleg bateria care trebuie pentru laptopul meu, unde să caut modelul. I-am transmis datele și el mi-a ales produsul. Simplu și eficient!
black-friday-2014Evident, e de preferat să nu ajungi într-o situație ca asta, când trebuie să trimiți înapoi produsul și să-ți fie livrat altul. E clar pierdere de timp și un pic de bătaie de cap. Dar m-am bucurat că există și comercianți online care fac totul să fie mai ușor și mai puțin stresant pentru clienți neglijenți ca mine.
Anul acesta voi face încă o comandă de la ei, tot de Vinerea Neagră. Îmi voi lua un laptop la ofertă. Iar de data asta, voi cere direct ajutorul asistentului de vânzări de pe chat, în care am încredere că îmi va da cel mai bun produs pentru banii pe care-i am.