Tags

, ,


Sunt cel mai tare la făcut bagaje pentru pescuit. Mă pregătesc ca la carte pentru o ieșire cu prietenii la pește. Eu sunt cel care are de toate, pentru orice situații. Asta pentru că am pățit multe la viața mea.
Am făcut și frigul, ne-am și rătăcit, ne-a murit și mașina, enoții (câinii care trăiesc în Deltă) ne-au furat peștele și mâncarea…… Am avut și accidente, și umilințe…
Odată am mers kilometri întregi să găsim o casă, racordată la curent electric, ca să ne încărcăm telefoanele, după ce ne murise și bateria la mașină, și la telefon, și eram pierduți. Terminați, zic.

Atunci am avut ruptura psihologică și mi-am promis că mă schimb.

De vreo doi ani sunt cu totul alt pescar. Unul chibzuit, pe care se bazează toți ceilalți. Am felinare, baterii, unelte, manuale de supraviețuire în natură (de când am mâncat niște ciuperci otrăvitoare), dar și câteva gadgeturi cu care să fiu în contact cu realitatea din țară.
largeCel mai important este telefonul. Să fie încărcat, să vorbesc cât trebuie, la nevoie sau necaz. Până am descoperit bateria, îmi luam trei telefoane la mine, pe care le foloseam pe rând. Acum am o baterie externa 12000 mAh (recomandată de un prieten, maestru-pescar), cu care îmi încarc și smartphone-ul, și camera foto. Această baterie poate încărca 2 device-uri simultan, cu ajutorul celor 2 porturi USB, iar încărcarea este la fel de rapidă ca în cazul folosirii unui încărcător de priză. Stau liniștit că nu rămân fără baterie, nu îmi mai fac griji și pot să mă concentrez pentru treaba pentru care am venit. Să prind pește.

Prietenii mei îmi spun că exagerez. Că deja am luat-o pe altă dungă, cu pregătirile astea. Că nu vine apocalipsa cât suntem noi la pescuit și că nu trebuie să car cu mine atâtea lucruri. De fapt dacă mă gândesc bine, ei obișnuiau să zică treaba asta. Acum nu o mai zic.
becRâdeau de mine că mi-am cumpărat de la MyCase, magazinul meu de gadgeturi, 4 becuri led mytool. Pe lângă faptul că le-am găsit la un preț bun, s-au dovedit a fi foarte folositoare atunci când am fost cazați la o căsuță pe malul unui lac, unde proprietarul ne-a pus în vedere că alimentarea se face cu un generator și să nu stăm prea mult timp la povești noaptea, că ia foc. Am scos becul meu din geamantan, i-am explicat cât consumă drăcovenia și m-a lăsat să-l folosesc.
Iluminarea LED prezinta o serie de multe avantaje: consumă cu 85 % mai puțină energie electrică decât becurile incandescente, are o durată de viață de peste 2500 ore, nu emite căldura, nu conține mercur, lumina nu vibrează și nu strălucește, nefiind obositoare.
Noroc că am luat leduri de mai multe mărimi și unul s-a potrivit la fasung. Așa am putut să ne pregătim undițele pentru a doua zi de pescuit fără stres.

Și iată ce an prins: un crap de 16 kg, cu care m-am luptat 2 ore să-l aduc la mal. Apoi i-am făcut fotografii din toate pozițiile. Și cu telefonul, și cu aparatul foto, și cu tableta că am pus și pe Facebook… Că doar aveam cu ce, aveam baterie. t

large (1)Pentru următoarea ieșire, o să-mi uimesc tovarășii cu un cablu de date iluminat USB lightning, care este compatibil cu orice iPhone sau iPod Touch 5 și are funcție de încărcare, citire și transfer date. Tot de pe MyCase.ro. Cablul dispune de lumini LED care ating performanta luminii rece EL, astfel punând în evidență caracteristicile produsului. Datorită tehnologiei de lumină nanofiber, acesta se luminează când este conectat. Pe parcursul încărcării și transferului de date, cablul de date se luminează. Va fi interesant să ”mă joc” cu el noaptea, așteptând să tragă peștele, nu credeți?