Tags

, ,


Sora mea a născut ieri. Trebuia să nască peste două săptămâni. Am felicitat-o, dar m-am și panicat, deoarece nu sunt pregătită deloc și voi fi nașa copilului. De ce eu, sor-sa? De ce m-a ales pe mine drept nașă? De ce să nu își facă alte rude, prin alianță, de ce să nu lărgească familia?
Pentru că e o disperată. Vrea câți mai puțini oameni în preajma copilului ei, care să-l influențeze. O înțeleg, până la un punct. Copilul trebuie să vadă tot soiul de oameni, că asta e viața, lumea, trebuie să știe că există tot felul de personaje. În fine, e alegerea ei, iar eu trebuie să mă pregătesc să îi scot băiatul din maternitate și să i-l duc acasă la o cameră care este, deocamdată, goală.
A născut băiat. Mare, la 3.800 kg. Eu am două fete. Ce să cumpăr, ce să iau ca să scot copilul din materntate și să-l instalez confortabil în camera lui? Ce cumperi pentru un băiat?
Întreb în stânga și în dreapta, până ajung la pagina andino.ro. Aici mă opresc cu căutările, deoarece găsesc tot ce îmi trebuie. Și informații, și produse, absolut tot ce are nevoie un bebeluș: Carucioare, Scaune auto, Premergatoare, Mobilier pentru copii, Articole textile, Articole de siguranta, Supraveghere bebelusi, Relaxare bebelusi, Relaxare parinti, Jucarii, Ingrijirea bebelusului, Imbracaminte, Incaltaminte.

Un magazin online perfect pentru situația mea: de nașă luată prin surprindere. Pentru început voi cumpăra un pătuț, mai multe jucării pentru pătuț, un cărucior și foarte multe produse pentru confortul și liniștea bebelușului, dar și a mamei.
lampa-cu-proiectii-si-melodii-‘cerul-instelat’-2049-3De exemplu această lampă de noapte. Utilă în a induce copilului senzație de noapte, momentul când toți, dar toți, trebuie să doarmă. Am avut și eu una când am născut a doua fată și mi-a fost de mare folos. Așa am reușit s-o facă să doarmă noaptea și să fie trează ziua și nu invers.

Lampa cu proiectii si melodii ‘Cerul instelat’

lampa-cu-proiectii-si-melodii-‘cerul-instelat’-2049-1Lampa va proiecta, pe tavanul camerei, cerul instelat in diferite nuante de culori linistitoare! Cele 7 melodii si sunete din natura vor contribui la imaginea de basm din camera bebelusului! Mama și bebelușul se vor relaxa privind cerul înstelat, in diferite culori relaxante (culorile se vor schimba succesiv). Culorile proiectate sunt pale, creand o atmosfera linistitoare. 7 melodii si sunete din natura vor linisti bebelusul (inclusiv sunetul batailor inimii mamicii).

Să ne relaxăm, deci. Orice urgență are o soluție. Chiar și o naștere prematură. Am comandat azi produsele, mâine după amiază vor fi acasă la mine. Poimâine voi scoate bebelușul din maternitate, iar camera va fi gata. Noroc cu magazinele aste online.