De vreo jumătate de an mă supără spatele. Mă dor și coastele, și coloana, și umeri, chiar și gâtul. Am încercat poțiuni, loțiuni mentolate, de gheara dracului, puterea calului, verde bio. Tot ce mi-au recomandat babele din cartierul meu. Și alea de 50 de ani, și alea de 80.
Ieri m-am decis să caut și pe Internet. Să văd ce metode moderne ni se propun pentru durerile de spate. Cuvintele cheie cu care am căutat articole au fost masaj spate, masaj terapeutic, masaj bun. Din pagină în pagină, însă, am ajuns la masaj erotic. Și nu am mai plecat. Deși nu prea mai aveam chef să citesc, după sute de articole despre afecțiuni, articulații, încheieturi, m-am lăsat purtat în visare de fotografiile și descrierile făcute.
Am aflat multe lucruri despre masajul erotic și beneficiile lui. Cum îți schimbă relația de cuplu, cum îți poate reda starea de bine, cum îți dă o nouă perspectivă asura vieții.
Recunosc, de câte ori mă doare spatele, mă gândesc că merit un masaj bun, de la o tipă blândă dar profesionistă, care zâmbește și are grijă de corpul meu. Fără să ceară nimic în schimb. Un masaj adică, așa cum face soția mea, care mă masează 10 minute după ceas, apoi așteaptă să fac la fel. La un salon de masaj tu ești răsfățatul, iar dacă vrei mai mult, primești mai mult. Nu te ve vedea nimeni: discreția este esențială de ambele părți. Da, se poate și în România, ce vedem prin filme că li se întâmplă celor bogați.
blog1Masajul erotic este un concept relativ nou, cel puțin pentru piața din România, dar care începe să se facă înțeles. Mai ales pentru cei care muncesc mult și caută un mod de relaxare totală. A început sa fie locul lor exclusivist, a devenit parte din ceea ce ei numesc plăcere de timp liber. Masajul erotic este o formă de relaxare foarte îndrăgită de către bărbati. Ei aleg să nu își înșele soțiile, ci să aibă parte de relaxare totală și apropiere față de o femeie frumoasă și pricepută în atingeri, fără a fi implicați în actul sexual propriu-zis.
Char acum când scriu, nu pot să nu mă gândesc cum m-aș simți în timpul unui astfel de masaj. Cum spinarea mea s-ar relaxa total, nu m-ar mai chinui nici gândurile, nici nevoile, nici ziua de mâine. Nu merită orice bărbat o astfel de tratație? Gândiți-vă și răspundeți sincer la această întrebare.