Tags

,


Intrăm în noiembrie, iar eu am în cap doar nunți. Și nu pentru că m-aș recăsători, ci pentru că fratele meu mi-a dat sarcina de a mă ocupa de ”organizare nunta”. O rugăminte mică, zice el, din moment ce el dă toți banii, iar eu trebuie doar să vorbesc pe ici și pe colo. Așa zice el. Realitatea este alta: e multă muncă.
Costin lucrează în Germania. E acolo de 7 ani, lucrează în instalații electrice, pentru un turc. Câștigă bine și și-a găsit și o iubită, din Râmnicu Vâlcea cu care vrea să se căsătorească tot în acest oraș. Va veni anul viitor, în aprilie, concediu timp de două săptămâni. În prima se va însura, iar în a doua zi va merge în luna de miere.
Și-a exprimat dorința ca nunta să fie în trend. Cu cele mai noi tendințe, amenajări, flori, decorații, porumbei, artificii, tot tacâmul. Asta ar însemna multă documentare din partea mea, multe reviste de specialitate citite, mult timp irosit. Ori, am și eu o viață.
DSC_0369De aceea voi face ceea ce trebuie. Îi voi lăsa pe profesioniști să se ocupe. Pentru această organizare nunta voi apela la Ali Design, o firmă serioasă, despre care am auzit doar lucruri bune. E vorba de un cuplu căsătorit, Alina și Cătălin, care fac asta de 8 ani și care s-au perfecționat alături de clienții lor, de toate categoriile și gusturile. Au fost la cursuri de design interior și de aranjamente florale, frecventează târgurile de nunți pentru a fi la curent cu tot ce e nou pe piață.
Ei îmi pot aranja sala, mesele, intrarea, chiar și terasa restaurantului ales. Cel mai mult mă bazez pe DSC_0421aranjamentele lor florale, unde am înțeles că sunt experți. Voi alege buchete de flori în care sunt incluse și boabe de cafea. Da, dacă nici asta nu e ultimul trend, atunci nu știu care mai e!
Tot cei din echipa Ali Design îmi vor pregăti și lumânările, îmi vor decora și locul de cununie și vor angaja un fotograf și un cameraman pentru filmarea nunții. În plus, îmi vor oferi și: lansare de porumbei, mașină de fum, fântână de ciocolată, lumini ambientale, mașină de baloane simple, baloane cu heliu și un balon jumbo, umplut cu 100 de baloane.
Nu-i așa că sunt foarte multe detalii? Și că mi-ar mânca mult timp să mă ocup singură de toate astea? E adevărat că mi-ar plăcea, dar nu aș mai avea timp să mă ocup de traducerile mele. Cu ajutorul lui Ali Design nu va trebuie să-mi iau concediu fără plată pentru a organiza nunta fratelui meu.