Tags

,


Știți că nu scriu despre vreun produs fără să-l fi încercat. Oricâte recomandări aș primi, îl probez și eu, înainte de a-l recomanda mai departe. De această dată, vă introduc în lumea Weleda a produselor pentru copii.

_vyr_1164Ulei-de-corp-cu-galbeneleNu au intrat de mult pe piaţa românească şi mă gândesc că nu ştie multă lume despre ele. Dar, de când le-am descoperit, nu contenesc să spun tuturor ce sunt. Bineînţeles, celor care sunt interesaţi de cosmeticele naturale. Eu le-am descoperit când am fost în Germania, unde toți prietenii mei români foloseau produsele Weleda. Sunt preferatele tuturor occidentalilor, când vine vorba de cosmetice bio. Mai mult. Cum eu intru în contact cu mulţi străini care ne vizitează ţara, prin natura serviciului (sunt recepționeră la un hotel de 4 stele), am observat că foarte mulți întreabă în primul rând de magazine unde se vând produse Weleda. Le recomand un magazin online de cosmetice bio, unde serviciile și livrarea sunt prompte.
Weleda înseamnă cosmetice naturale, certificate BDIH. Foarte naturale, dacă mi se permite o comparație. Am stat şi am studiat toate listele lor de ingrediente şi, sinceră să fiu, sună mai bine decât unele mărci certificate bio. Mă gândesc că, de 80 de ani de când le fac, au avut timp să înteleagă ce e aia natural, nu ca alţii cu linguriţa de gălbenele în oala de parafină. Oricum, oamenii nu şi-au căpătat renumele degeaba: produsele sunt cu ingrediente naturale şi foarte bune, mai ales gama pentru bebeluşi şi copii, care e excepţională.
V-am făcut curioşi? Aţi căutat pe Internet şi, cunoscând ceva germană sau engleză, aţi descoperit că am dreptate? Doar că nu aţi găsit nicăieri produsele? Acum e momentul să vă spun că eu mi le cumpăr de pe Bio-Cosmetics. Da, acest magazin online s-a transformat încet, dar sigur, într-un spațiu unde se vând cele mai bune și mai sănătoase produse cosmetice naturale, organice. E magazinul în care eu am încredere.

_vyr_2658arganDe pe același site eu îmi cumpăr și ulei de argan, un produs excepțional cu care îmi tratez ridurile. Uleiul de argan, supranumit si “Aurul Marocului” este uleiul cel mai rar din lume: pentru a obține un litru de ulei, este necesară producția a circa 6 arbori Argania Spinosa. Uleiul pur nu conține nici un tip de substanțe chimice sintetice care ar putea irita pielea sensibila. Datorită conținutului ridicat de acizi grași nesaturați, antioxidanți și vitamina E, uleiul de argan este puternic hidratant, regenerează, repară și stimulează schimbarea celulelor pielii, are acțiune directă asupra colagenului și a elastinei pielii, favorizând tonifierea.

De ce vă spun toate astea? Pentru că vine Black Friday, iar cosmeticele sunt în topul cadourilor făcute în luna decembrie. Iar anul acesta este momentul să dăruieşti ceva nou, de foarte bună calitate.
Este primul an în care nu mă mai panichez în apropierea Crăciunului, primul an în care nu mă mai întreb pe ultima sută de metri ce cadouri să cumpăr pentru cei dragi, aşa cum făceam în anii trecuţi. Inima îmi spune că voi fi privită altfel după ce voi face cele mai frumoase cadouri persoanelor dragi, constând în cosmetice naturale, fie ele Weleda, Benecos, Happy Nails ori Dr. Taffi.
Mi-am făcut deja o listă, în care am notat numele prietenilor care vor primi cadouri de la Moșu. De ce m-am gândit la cosmetice şi nu la orice altceva? Poate pentru că eu mă bucur atunci când primesc o cremă, un gel, un ulei sau o mască pentru ten. Mă bucur atunci când produsul este de calitate, când pot testa ceva nou sau îmi pot împrospăta produsele de pe etajerele din baie.Fiecare om cumpără cosmetice, fiecare om le foloseşte, deci nu vor rămâne uitate într-un sertar. Fac un gest frumos, care va aduce bucurie persoanelor din lista Moșului şi în acelaşi timp ofer ceva folositor. Iar cu reducerile de Black Friday ies și foarte convenabil.

“Bio-Cosmetics te va rasfata cu promotii si oferte de Black Friday. Pregateste-te pentru cumparaturi!”