Tags


Îmi plac înregistrările video gen unboxing. Când cineva cumpără un gadget nou și deschide cutia primită prin curier. Pe bune, îmi plac de mor. Sunt dependent, chiar. Să simt emoția lucrului nou, în același timp cu proprietarul. Să văd cum se bucură, cum e dezamăgit.
Sunt fan gadget-uri și de aia am ajuns să mă uit la sute de cutii desfăcute pe net. Că, dacă nu ar fi ele, nu aș dormi. Să nu știu eu cum e noul iphone? Sau camera video care se montează pe scuter, ce poate face și ce nu? Să nu văd eu ce e mai fost inventat în lumea asta?
iphone-6-quickmobile-1De obicei mă uit la filmări făcute de străini, că la ei ajung primele chestiile astea nou-apărute pe piață. Dar la iphone 6 vreau să văd un unboxing românesc. Știu că sunt mii deja postate, dar de data asta mă abțin. Cu greu, dar mă abțin. Vreau să văd un român desfăcând o cutie cu un iphone 6. De aceea, îmi îndemn cunoscuții să intre la Chinezu pe blog și să lase un comment. Oricine are șansa de a câștiga premiul: un iPhone 6, oferit prin tragere la sorţi.
Cine dă Iphone-uri românilor? QuickMobile. Firma a primit noile gadgeturi în aceeași zi ca în America, punând România pe harta țărilor în care noul iphone a fost livrat pe 19 septembrie.
Evident, vorbim de faptul că România a intrat în rândul țărilor, că nu mai suntem ultimii, că putem fi și primii la ceva. Personal, mă bucur că pot vedea un unboxing în limba română, ceea ce aștept cu nerăbdare. Iar dacă totul este ok și îmi place ce văd, atunci poate îmi cumpăr și eu unul acesta. La prețuri românești.