Tags


Iubesc oamenii care fac colecţii. Chiar încerc să-i încurajez. Mă fascinează perseverenţa lor şi sunt un pic invidios, deoarece eu nu reuşesc că adun mai mult de trei obiecte, când îmi pun în cap să colecţionez.
Chiar aseară am urmărit fascinat o emisiune pe TLC, în care erau prezentate cazurile a doi bărbaţi: unul obsedat de muştar, celălalt de ketchup. Aveau mii de borcane, pliculeţe, tuburi sau orice fel de recipiente ţi-ai putea imagina, cu acest condiment. Şi încă adună.
Oamenii de acest gen nu se bucură când le duci un cadou scump, ci când le duci ceva care să le sporească minunata colecţie. Uneori ei chiar atrag atenţia oaspeţilor asupra acestui lucru. Am o prietenă care face asta. La ea, orice cadou trebuie să fie în formă de telefon. Din acela vechi, cu cerc, manual, fix. E înnebunită după ele, iar toată lumea din viața ei știe asta. Are dulapuri în formă de telefon, oglindă, chiar și capac de wc!
cercei-vintage~8388677Eu nu puteam să-i ofer așa ceva, nu este genul meu. Eu, de obicei, fac cadouri bijuterii, mai ales femeilor. Așa că i-am cumpărat ceva de pe site-ul meu preferat Regal Gold. O pereche de cercei. Dar nu orice pereche, ci una care are două telefoane în miniatură. Este o bijuterie vintage, handmade.
Vreți să știți reacția ei? A fost fenomenală! Și-a dat jos cercei pe care-i avea în urechi și i-a pus pe cei primiți de la mine. A fost un moment frumos, mai ales când mi-a mărturisit că nu s-a gândit niciodată că ar putea exista astfel de cercei, în formă de telefon.
Apoi i-am arătat site-ul de unde îi cumpărasem și a parcurs toate gama de bijuterii din argint handmade Israel, produse unicat, argint cu patina timpului, ceasuri din argint, bratari elegante, coliere și cercei de argint in forme diverse. Prețurile nu sunt inaccesibile, deși vorbim de bijuterii handmade care pot fi făcute cadouri persoanelor dragi.