Nu îmi plac bijuteriile oarecare. Cele cu floricele, inimioare sau delfini. Care spun o poveste de iubire, cu Făt Frumos, cu finaluri fericite și bombonele roz. Îmi plac cele speciale, cu un design unic, pe care-l vezi foarte rar. Și nu neapărat pentru că nu s-ar găsi în magazine, ci pentru că puține persoane au puterea să le poarte. cele închise la culoare, tăiate brut, fără măsură, modele extravagante, combinații de culori nemaivăzute.
inel-bronze-clawMie îmi plac bijuteriile mari, statement, care spun ceva despre îndrăzneala femeii care le poartă. Care strigă tupeu” care atrag atenția și fascinează. Mie mi s-a îântâmplat să rămân cu ochii pe un inel gheara, într-un autobuz, 15 stații. Înainte de a coborî, am întrebat-o pe posesoară unde îl pot găsi, de unde îmi pot cumpăra unul. Mi-a vorbit de magazinul Alya, de fapt mi-a povestit despre acest site și asta pentru că a coborât la aceeași stație. Mi-a deschis pagina pe smartphone și mi-a arătat magazinul online plin de bijuterii statement. Am stat la discuții aproape o oră, pe o bancă în parc. De atunci suntem prietene.
Da, aceasta este povestea unei prietenii care s-a legat datorită unei bijuterii. Ea este prietena mea de cumpărături, deoarece avem același stil. Cel puțin o dată pe săptămână mergem în mall, iar apoi petrecem ore întregi pe magazinele noastre online preferate. Ne cumpărăm bijuterii îndrăznețe, haine șic, încălțări periculoase.
Dacă pentru haine sau pantofi jonglăm între site-uri, la bijuterii am rămas fideli Alya, deoarece au o ofertă incredibilă de coliere, brățări și inele. Nimic nu este plictisitor aici, nimic nu spune o poveste siropoasă, totul exprimă foarte clar anumite sentimente puternice: curaj, putere, încredere și biruință. Iar când ieșim pe stradă purtându-le știm că atrage atenția, că suntme percepute ca niște femei cu personalitate, în sensul bun al cuvântului. femei care știu ce vor și care știu cum să obțină ceea ce vor.