Tags


”Albinuțe fericite”. Un nume care te duce cu gândul la multe piciorușe mici, aflate mereu în mișcare, de colo-colo, cu treabă sau fără. Este, desigur, o metaforă pentru a descrie modul de viață al copiilor noștri. Aflați în continuă mișcare: pe jos, pe sus, în brațe sau în cărucior, pe două sau trei roți. Pentru ei a fost făcut magazinul online Happy Bees, locul unde găsești tot ce-i trebuie unui copil să se miște. De la cărucioare, scaune auto, marsupii, premergătoare, țarcuri pentru copii, șezlonguri, balansoare, biciclete, pătuțuri copii, sisteme de monitorizare copii, triciclete, trotinete, tractoare, vehicule cu acumulatori, vehicule cu pedale până la încălțăminte pentru copii. Și nu mă refer la orice fel de încălțări, ci dintre cele mai bune, gândite special pentru picioarele copiilor, aflate în creștere și formare.
Happy Bees ne pune la dispoziție încălțăminte piele copii, hăinuțe bebeluși, pălării și șepcute de vară pentru bebe. Totodată, la ei găsim articole pentru botez, trusou nou născut, lumânări de botez, tapet camera copii, tapet personaje desene, jocuri de construcție și multe, multe altele.
Happy Bees se dorește a fi un magazin aproape de clienți, prin furnizarea de consultanță în ceea ce privește achiziționarea produsului potrivit.
bbEste bine știut că o familie aflată la primul copil nu știe ce să cumpere. Ni s-a întâmplat tuturor, când ne-am grăbit să mergem în hipermarket și să umplem coșul cu cumpărături inutile. Să facem alegeri doar pentru că produsele erau foarte drăguțe, colorate și li se făcea o reclamă bună. Eu personal, am cumpărat toate prostiile din lume, până să îmi dau seama că nu sunt potrivite copilului meu. De la biberonul colorat, cu animăluțe, care i-a stricat dinții din față, până la căruciorul înțepenit, din materiale proaste și cu puține accesorii. Să nu mai vorbesc câte perechi de pantofi am aruncat, de proastă calitate, care-i suceau gleznele și îi făceau bășici. Să vă spun despre hăinutele primite de la neamuri și prieteni din materiale dubioase, plasticate, lânoase, sufocante chiar? Despre tapetul care i-a provocat alergii și a trebuit să-l aruncăm?
Aș putea să scriu o oră despre sistemele de monitorizare copii care ne-au consumat nervii și bateriile, până am cumpărat unul funcțional, cu video și audio, de pe Happy Bees.
Ei bine, nu voi mai face aceeași greșeală a doua oară. Cum, în curând, voi naște din nou, voi știi exact de unde voi cumpăra totul. Și, cel mai important lucru îl voi recomanda celor pe care am să-i invit la botez, peste vreo două luni.
Fetelor, dacă doriţi să îmi luaţi ceva care să mă bucure, intraţi pe Happy-bees.ro!
Ileana, îţi va prinde şi ţie bine, că peste două luni vei fi şi tu mămică!
Andreea, tu ştii cât de mult mă doare spatele de la înfăşat, ridicat, împins vechitura mea de cărucior!
Anca, nu trebuie să te mai chem săptămânal, să-i distragi atenţia bebeului, ca să reuşesc să-i tai unghiile! Sunt atâtea jucării care pot face asta! Sper să apucăm ziua când ne vom bea cafeaua liniştite, cu un copil vesel şi în siguranţă!