Tags


Stiti ca imi place sa fiu la curent cu tot ce se intampla prin online-ul romanesc si de aceea vin astazi cu o recomandare foarte interesanta – husele de iphone de la MrCase.ro.
husa-iphone-alcohol-420x495Chiar daca le-am vazut pentru prima oara, pot sa zic ca m-am indragostit asa putin de 2-3 modele. Nu imi plac toate modelele, dar asta pentru ca gasesti huse pentru toate gusturile la ei pe site, chiar daca momentan nu au o gama foarte variata. Imi plac foarte mult husele cu citate si unele dintre ele sunt chiar funy, as vrea sa vad mai multe de acest gen pe la noi. Cred ca este o initiativa foarte buna si sunt sigur ca Domnul Husa (MrCase) va avea success – mi se pare imposibil sa nu aiba success cand la noi gaseste aceleasi huse in toate magazinele.
Este adevarat ca si pretul este mai ridicat, undeva la 50 RON husa, dar momentan au o oferta speciala cu transport gratuit si unele huse sunt reduse pana la 30 RON, care este mai mult decat acceptabil tinand cont de ce ofera.
Cel mai mult mie mi-a placut husa cu travel around the world – o puteti gasi aici http://mrcase.ro/husa-telefon/travel-around-the-world/. Se pare ca au mai fost si altii ca mine deoarece vad ca are review-uri bune, ceea ce demonstreaza faptul ca cei de la MrCase vand huse de calitate.
Ii puteti gasi de asemenea si pe facebook: facebook.com/MrCase.ro. Sunt destul de active acolo si daca nu ii gasiti online pe chatul de pe site sigur le puteti adresa o intrebare pe facebook. Deja au strans si acolo cateva review-uri, ceea ce inseamna ca lumea apreciaza treaba pe care o fac.