Tags


I-am luat mai întâi o revistă pentru copii, care avea un ghiozdănel cadou. Cu nişte iepuraşi. Nu i-a plăcut. Apoi i-am adus, de la o colegă, trei ghiozdane pe care fiul ei le purtase la grădiniţă. Mare greşeală. Lui îi plăceau eroii buni, nu cei răi.
Pregătirea pentru grădiniţă a fost stresantă pentru mine. Haine, încălţări, rechizite, ghiozdan. Totul trebuia să fie într-un anumit fel. Avea cinci ani şi mi-a refuzat şase ghiozdane, până l-a găsit pe cel potrivit. Penarul, la fel, cu Transformers, neapărat personajul său preferat, Bumble Bee. Hainele, altele în fiecare zi. Şosetele, doar de culoare albă.
Peste o lună merge la clasa zero. Altă şcoală, alţi colegi, alte pretenţii. Şi dacă am învăţat ceva în anii de grădiniţă a fost că nu mai fac cumpărături fără el. Nu mai risc să arunc banii pe fereastră, pe nişte lucruri pe care nu o să le folosească.
Pe de altă parte, ştiu cum este să pleci la cumpărături cu un copil de 6 ani, pe căldura asta. Obosit şi pretenţios – două stări care nu sunt foarte agreabile la copilul meu. Noroc că sunt o mamă deşteaptă şi m-am gândit să facem cumpărături online. În fotoliu, amândoi, ca o echipă, de pe un site plin de ghiozdane. Ne uităm pe îndelete, citim descrieri şi alegem.
ToysMall este unul dintre cele mai vechi magazine online de pe piaţa românească, oferind o gamă diversificată de lucruri de care au nevoie copiii. Magazinul oferă jucării de cea mai bună calitate la preţuri competitive, rechizite, mobilier pentru copii, cărţi, accesorii, decoraţiuni şi costume de carnaval, pentru a veni în întâmpinarea părinţilor care doresc să găsească în acelaşi loc tot ce au nevoie pentru micuţii lor. Produsele comercializate aparţin unor producători celebri, precum Amigo, Amazing Toys, Bandai, Disney, Egmont, Fisher-Price, Hasbro sau Mattel.
De pe acest site îi voi lua şi cărţile pe care le vom citi împreună în zilele reci de toamnă şi iarnă, când vom sta multe ore în casă. De asemenea, oferta de jucării este impresionantă: pentru toate pretenţiile şi buzunarele. Poate că şi Moş Crăciun se va inspira tot de aici, am eu o bănuială că şi el tot Internetul foloseşte. Evident, s-ar putea să-l ajutăm şi noi, punându-i câteva produse în coşul de cumpărături.
Vă întrebaţi ce ghiozdan am ales de pe site? Încă nu am reuşit să ne uităm pe îndelete la toate. Contează fiecare amănunt. Culoarea, forma, imprimeul. Până mâine ne hotărăm, ca să nu se epuizeze stocurile, că acum se termină vacanţa!

