Tags


Homeopatia are cea mai de încredere abordare a suferinţelor noastre şi a rezistat atacurilor corpului medical preexistent de mai bine de 100 de ani — Yehudi Menuhin (violonist si dirijor).
Nimic mai adevărat. Domeniul a început să mă intereseze când a apărut un copil în viaţa mea. Uitasem cum arată un spital, nu mai ştiam nici măcar că mi-e rău când văd sânge, am fost ferită de boli ani buni, şi eu şi soţul. Copilul însă s-a dovedit a avea un sistem imunitar slab. Ajunsesem să avem chiar o vorbă: „a trecut un virus pe aici şi s-a oprit taman la Mihai”. Ceilalţi copii nu aveau nimic, doar băiatul meu suferea în casă sau spital.
Aş fi vrut să-l tratez cu homeopate, dar îmi era frică. Când avea febră mare, ajungeam cu el la spital şi îl îndopau de medicamente. Întrebam asistentele: „Mai sunt copii ca ai mei care să vină aşa de des?” „Sunteţi un caz fericit, doamnă, alţii vin lună de lună!” Atunci am început să-mi pun întrebări. Dacă doctorii permiteau ca un copil să fie tratat cu antibiotice în fiecare lună, înseamnă că nu le păsa. Doreau să-l facă bine pe moment, să-l trimită acasă şi să scape de o grijă, pe tura lor. Pe moment. Nu conta că mai târziu ajungeam la alte spitale, cu afecţiuni mai grave şi că se vindeca din ce în ce mai greu.
Atunci m-am gândit să încerc şi altceva. Homeopatia este o formă de terapie care se adresează persoanelor ce doresc abordarea problemelor de sănătate dintr-o perspectivă individualizată. Doream ca micuţul meu să fie tratat individual, nu la grup, cum se întâmpla în spital, unde se dădeau aceleaşi medicamente tuturor, indiferent de afecţiuni. „Puternice să fie, să-i treacă repede, să nu avem dureri de cap” – gândeau cadrele medicale.
Acum, am devenit prietenă cu homeopatia. Tratamentul homeopatic presupune abordarea pacientului ca un întreg şi căutarea unor legături subtile între diversele probleme cu care acesta se confruntă. De aceea vindecarea, în homeopatie, se produce la un nivel mult mai adânc decât prin tratamentele convenţionale. Mai mult, vindecarea pe cale homeopată se produce prin întărirea forţei vitale inerente oricărui organism, adică a acelei forme de inteligenţă cu care ne naştem, spre a putea fi apţi să depăşim variatele traume cu care ne confruntăm în viaţă. Prin urmare, aceasta este o forma naturală de vindecare, nu una forţată.
Intr-un tratament homeopat, de exemplu la Cabinet Homeopat Doctor Firuti veţi fi ascultat cu atenţie, ghidat prin întrebări detaliate asupra suferinţei, nu se vor emite judecăţi moralizatoare asupra diverselor aspecte ale problemelor expuse şi vi se vor prescrie substante rezultate din extracte naturale, fără efecte adverse asupra organismului.
Important este să ai încredere.