Tags


Am discopatie lombară. Eu şi mulţi alţii. Nu ştiam că este o boală atât de comună, până nu am păţit-o eu. Şi am început să vorbesc cu alţii, să aflu că pe majoritatea îi doare coloana, coastele şi că umblă cu medicamente de durere în geantă.
Eu am descis să abordez altfel problema. Bineînţeles, după ce am încercat toate medicamentele posibile şi nu am descoperit pilula magică care să-mi ia durerea de spate rapid. Fac totul la modul sănătos şi natural. Multă mişcare şi masaj. Nu merg la sală, ci mă voi plimb mult. Nu plătesc pe cineva să mă maseze, ci mi-am cumpărat un scaun relaxare de la Masatto.
Vă sfătuiesc să faceţi la fel şi veţi învinge junghiurile din spate. Bine, soţul îmi zice că m-am obişnuit cu durerea, dar eu vă garantez că scaunul meu chiar se pricepe la asta. Iar beneficiile sunt nenumărate:
-Scăpați de tensiunea și rigiditatea din mușchi – s-ar putea să vă simțiți în formă maximă atunci când terminați sesiunea pe scaunul de masaj.
-Îmbunătațirea circulației sanguine și a limfei – limfa și sângele lucreză împreună pentru a elimina toxinele dăunatoare din organism. Atunci când mușchii sunt lucrați intens, rezultatul este mai bun, deoarece limfa si circulația sanguină spală mai multe toxine din organism. Acest proces poate, de asemenea să normalizeze tensiunea arterială!
-Vindecare mai rapidă – prin creșterea fluxului sanguin, se trimite mai mult oxigen la țesuturi. Deoarece oxigenul este esențial pentru vindecare, veți observa o recuperare mult mai rapidă a zonelor de interes.
-Mai puține spasme musculare – probabil știți deja cât de bine se simt muschii după un masaj făcut de un terapeut licențiat. Nodurile și spasmele dispar împreună cu rigiditatea și tensiunea din musculatură. La aceași experiență vă puteți aștepta cu propriul dvs. fotoliu cu masaj.
-Îmbunătățirea flexibilității – Masajul este relaxant. Relaxarea vă va permite să vă mișcați mai liber. Puteți testa cu un exercițiu simplu: să vă atingeți degetele de la picioare înainte de sesiunea de masaj în fotoliu și din nou, după ce ați terminat. Veți fi surprinși de îmbunătățirea semnificativă în mișcare.
-Creșterea nivelului de endorfină – corpul tău produce analzegice în mod natural. Trei metode foarte eficiente pentru a ridica nivelul endorfinelor sunt următoarele: masajul , manipularea chiropractică sau exercițiile fizice.
-Îmbunătățirea respirației – rigiditatea mușchilor din jurul coastelor poate să vă afecteze respirația. Scaunul dumneavoastră de masaj va lucra acei mușchi care vă rețin să respirați profund. Vă recomandăm să testați beneficiile aduse de fotoliul de masaj printr-o respirație adâncă după sesiunea de masaj. Veți fi surprins de îmbunatațirea adusă de masaj.
-Dureri de gât și de spate diminuate – musculatura încordată cauzează multe din durerile din corpul dumneavoastră. Prin utilizarea fotoliului dumneavoastră de masaj musculatura se relaxează și durerile din multe zone vor dispărea aproape magic.
-Postură mai bună și mai corectă – Ca și efect al durerii mulți care suferă de dureri musculo-scheletice ajung sa aibă o postură incorectă. Folosirea regulată a noului fotoliu de masaj vă va îmbunătăți treptat spatele dumneavoastră. Chiar și după o singură sesiune veți observa că sunteți mult mai flexibil și aveți o postură mult mai dreaptă .
-Stare de bine– Vă veți simți o persoană schimbată datorită beneficiilor aduse de fotoliul dumneavoastră cu masaj: veți avea mușchii relaxați, va crește nivelul endorfinelor, se va imbunatați circulația sanguină și a limfei. Cu o postura a corpului îmbunătățită veți arăta chiar mai tineri și veți dobândi o strălucire aparte. Toată viața dumneavoastră poate fi îmbunătățită prin utilizarea regulată a fotoliului de relaxare cu masaj !