Tags

, ,


Părinţii trebuie să aibă vederea bună. Mai ales în perioada în care copilul lor are în jur de 5 ani şi este îndrăgostit de Lego City. Atâtea piese mici, atâtea scheme şi atâtea posibilităţi! Iar David este băiat cuminte şi are mulţi unchi, care îi „hrănesc” pasiunea: îi cumpără mereu jucării lego. Ce nu ştiu ei este că tot eu ajung să le asamblez.
Mi-a plăcut, la început, să migălesc la avioanele şi maşinutele din piese. Mai aprindeam încă un bec, mai trăgeam şi veioza lângă mine, îmi ţineau chiar şi lanterna. De la un timp însă, nu se mai potriveşte nimic. Nu mai reuşesc să citesc instrucţiunile decât cu ochelarii lui tataie şi cu foarte multă lumină lângă mine.
Când mi-am renovat casa, nu aveam copii, aşa că am optat pentru un interior pentru adulţi tineri: lumină obscură, pereţi roşii, masă din sticlă şi scaune tapiţate. Mobilierul a suferit multe maltratări şi a fost scos, iar pereţii necesită vopsea. Urgent, pentru că nu îi mai suport! Nu mai suport nici aplicele mici, mai mult de decor, din cauza cărora mi-am stricat vederea!
Săptămâna viitoare zugrăvim. Dacă tot facem asta, vom da jos aplicele (tot roşii, câtă lipsă de imaginaţie aveam şi noi!) şi vom monta lustre moderne, ca pentru o familie cu părinţi şi copii care au mult hobby-uri ce necesită concentrare şi îndemânare. De data asta nu mai fac de capul meu şi cer ajutor celor de la Best Decor Idea care, prin Lustre-online.eu, comercializează o gamă diversificată de corpuri de iluminat: lustre traditionale, candelabre, lustre design, lampadare, veioze, aplice, spoturi, neoane, reflectoare, lanterne. Gama şi numărul produselor este foarte mare, iar deciziile sunt greu de luat.
viki_motyla_copy__50659_zoomPentru camera copilului nu a fost chiar atât de greu. Nu s-a răzgândit decât de două ori. După ce s-a uitat la sutele de lustre din categoria camera copilului, David s-a oprit iniţial la un pendul modern, cu fluturaşi albaştri. Trece prin faza când e fascinat de fluturi, cum se transformă ei şi îşi iau zborul. O pagină mai încolo a găsit o aplică cu maşina Fulger din Cars. Doar 26 de lei, speram să se oprească la asta, să luăm patru bucăţi. spidermanA mai dat click pe o pagină şi a găsit plafoniera cu Spiderman, pe care a băgat-o direct în coşul cu cumpărături. S-a orientat bine, cu 133 de lei am rezolvat camera lui şi poate Spiderman-ul de pe tavan îl convinge să doarmă singur.

Pentru camera noastră vom alege o lustră simplă, dar care poate crea un efect deosebit. Vreau o lumină care să ne relaxeze, nu să ne obosească. De la specialiştii Best Decor Idea am aflat că pentru iluminarea spatiului de dormit se poate pune accent pe lustre suspendate care generează lumină slabă. lustraMi-ar plăcea o lustră cu telecomanda şi exact asta o să comand. Cum de nu m-am gândit la asta, până acum? Câte mici certuri am fi evitat dacă aş fi avut telecomandă pentru stingerea şi aprinderea luminii?
M-am uitat îndelung şi la candelabrele de pe site, dar camerele mele sunt prea mici pentru a-mi permite unul. Dar poate îi voi sugera şefului, pentru sala de conferinţe.
lampadarSă vorbim şi despre living, camera pe care am lăsat-o la urmă, deoarece aici se petrece totul. Aici ne jucăm, citim şi construim. Eu aş fi preferat nişte reflectoare, cât mai puternice, dar am ales două lampadare, pe care le vom pune aproape de perete, unul îndreptat către covor, celălat, către masă.
Alegeri, alegeri. E bine că avem de unde. Indiferent ce aş fi căutat, aş fi găsit pe Lustre-online.eu. Vând orice îţi trece prin cap, chiar şi candelabre din Cristal Bohemia, suflate cu aur sau cu cristale Swarovski, ori veioze cu gărgăriţe, leduri şi neoane. La preţuri de câteva zeci de lei, uşor de montat, funcţionale şi durabile. Toate produsele comercializate de Best Decor Idea (peste 50.000) sunt livrate cu fişă tehnică şi certificate de garanţie, fiind realizate de producători de renume din industria europeană de iluminat.

aplica baieUite, acum când scriu toatea astea, mă gândesc că nu am comandat nimic pentru baie. Văzusem o aplică simplă, care încape lângă oglindă.
Nu consider că am devenit o expertă dacă am stat două ore pe un site care „vinde lumină”. Nicidecum. Ştiu doar că acum văd totul „într-o altă lumină”, că pot cere mai multe de la orice, şi nu să mă mulţumesc cu becul chior cu care am fost obişnuită.

P.S. Recunoaşte, nu-i aşa că intri şi tu pe site să vezi cum arată lustrele cu telecomandă?