Tags

,


Nu am fost niciodată într-o vacanţă de iarnă. Serios. În familia mea cu părinţi profesori, vacanţa era vara, aproape 3 luni! Multe zile erau petrecute în cort, câteva în hotel, majoritatea pe dealuri şi munţi, deoarece stau pe Valea Prahovei.
Aproape fiecare excursie era ca o lecţie, trebuie să învăţ ceva din ea. Fie ne făceam insectare, iebare, hărţi, fie studiam apa şi vietăţile din ea, acesta era scopul. Să venim cu ceva din acea deplasare.
Acum am familia mea. Iar soţul a fost obişnuit cu vacanţe de iarnă. Din care nu venea neapărat cu lecţii învăţate, ci cu poze în care se vedea cât de mult s-a distrat.
Sincer, nu ştiu dacă aş putea pleca într-o vacanţă doar pentru a mă distra. Mi-a rămas reflexul că o călătorie înseamnă o descoperire. O revelaţie. O pagină în cultura mea generală. Cum o fi să pleci departe de griji, să-ţi eliberezi mintea şi să nu o încarci cu lucuri noi? Să te eliberezi total, să te întorci acasă complet relaxat?
Asta facem anul acesta. Recunosc, puţin forţată de soţul meu. Nu a fost ideea mea, dar eu voi fi cea care mă voi ocupa de bilete. Pentru că nu sunt genul care aruncă banii pe fereastră, deşi acum îmi permit, voi limita toate cheltuielile. Dar voi ţine cont şi de faptul că Mihai, soţul, a fost obişnuit cu servicii bune.
Pentru biletele de avion voi alege o companie low cost. Vom merge la Roma cu Blue Air, acesta fiind oraşul meu favorit, pe care l-am vizitat doar vara. Acum voi vedea cum este şi iarna. Voi profita de faptul că Blue Air ne pune la dispoziţie zborurile din orarul de iarnă, la preţuri excepţionale! Îmi planific acum vacanta şi cumpăr bilete la doar câteva zeci de euro, de persoană, dus-întors!
blueairÎntotdeauna am fost de părere că zborul cu avionul contează foarte mult. Cu el începe călătoria, deci trebuie să fie reuşit, să te inducă în acea atmosferă de relaxare şi stare de bine. Noutatea acestui an la BlueAir este introducerea Blue Bistro –un răsfăţ culinar la bordul avionului. Blue Air oferă acum pasagerilor 6 meniuri calde, proaspete şi delicioase, din care pot alege masa preferată. Croissante, clătite umplute cu şuncă şi caşcaval, alături de un sos alb de brânză, vită cu alune şi vegetale, plus multe alte feluri – ne vor încânta şi diversifica experienţa culinară, introducându-ne în atmosfera de vacanţă. Iar preţurile sunt tot „low”: mic-dejun cu doar 7.5 euro sau prânz/cina – pentru 9.5 euro. Meniul preferat poate fi rezervat pe http://www.blueairweb.com, la Call Center sau la Agenţiile Blue Air şi cele partenere. Meniurile pot fi rezervate cu până la 14 ore înaintea zborului, acestea fiind disponibile pentru cursele cu plecare din/către Bucuresti şi Sibiu, şi doar pentru zboruri operate regulat de Blue Air.
Serviciile acestei companii de zbor sunt din ce în ce mai bune. Nu mai trebuie să fie cu trei ore înainte de îmbarcare în aeroport, deoarece a fost activat sistemul de Check-in comun, pentru toate zborurile cu plecare din Aeroportul International Henri Coandă (Otopeni), procedura ce reduce timpul de aşteptare al pasagerilor. Că găseşti imediat cel mai ieftin bilet prin lansarea proiectul “#zbor”, ceea ce permite clienţilor ca, în doar 30 de secunde, să afle care este cel mai ieftin zbor către destinaţia de vacanţă dorita, într-un interval de 30 de zile.
Să ştiţi că îmi este un pic teamă de vacanţa asta în plină iarnă. Ori s-ar putea să-mi placă rău, ori deloc. Aş prefera prima variantă!