Tags

, ,


I-am auzit prima dată numele, când avea David 2 luni. Două mămici vorbeau în parc despre reducerile de pe Bebelaş. Am uitat de asta. La 3 luni am prins o discuţie mai lungă despre produse pentru copii, de unde le cumpără, cât costă, că sunt bune, chiar extraordinare. Nu le-am luat în seamă. Puteam să intru şi eu în discuţie, să le zic că al meu cărucior căpătat a purtat doi verişori şi e foarte bun. Ce mare lucru trebuie să facă, să se învârtă nişte roţi pe asfalt, nu?
Pe la 4 luni, am început să fiu mai atentă la astfel de discuţii. David încerca să stea în fund, dar încheieturile căruciorului erau înţepenite şi partea din spate nu se putea ridica. Iar eu osteneam la împins căuciorul, în timp ce alte mămici mergeau ţanţoşe, pe tocuri, fără a părea că fac eforturi prea mari. Or fi unse roţile – mă gândeam eu.
În seara aia am intrat pe Bebelas.ro şi mi-am dat seama că nu ulei îmi trebuia mie, ci alt cărucior. Pe care să-l împing cu un deget, dacă voiam! Pentru că în acest magazin online am descoperit produse care fac nu numai viaţa bebeluşului mai plăcută, cât şi a mămicilor mai uşoară!
Da, cărucioarele de pe acest site sunt mai scumpe, dar calitatea este incontestabilă. În plus, au mai multe întrebuinţări. Adică nu îţi umpli casa cu tot felul de produse de cărat copilul, ci ai unul şi bun.
caruciorEu am ochit Caruciorul Cangaroo Mila 3 in 1. Pe lângă faptul că este cărucior, el mai este dotat şi cu landou nou-născuţi, coş auto (scoică auto), landou pentru cărucior, geantă pentru mămici. Este usor de pliat şi de transportat, are mâner ergonomic, spătar reglabil în mai multe poziţii şi suport de picioare reglabil în 3 poziţii. Roţile din faţă sunt pivotante şi se pot fixa, copertina este reglabilă şi detaşabilă, iar centura de siguranţă în 5 puncte, reglabilă pe înălţime.
Între noi fie vorba, actualul meu cărucior nu mai are centura de siguranţă şi abia cum realizez ce superficial am tratat acest aspect. Siguranţa ar fi trebuit să fie principala mea preocupare. Dar nici confortul nu este de neglijat. Al copilului, şi al meu. Pentru că, dacă îmi consum toate forţele împingând un cărucior stricat şi greoi, nu voi mai simţi plăcerea unei plimbări în aer liber cu micuţul meu, un moment la care am visat constant în cele 9 luni de sarcină.
Peste două ore am petrecut pe site-ul Bebelas.ro. Cu fiecare descriere a unui produs, pe care o citeam, mi-am dat seama că siguranţa şi confortul sunt două lucruri vitale de care ar trebui să ţinem cont la opţiunile de cadouri pentru copii. Am primit câteva daruri, când am născut, atunci am fost încântată de ele, dar acum îmi dau seama că nu le voi folosi. Şi asta pentru că am văzut că se poate de zece ori mai bine şi că produsele pentru bebeluşi nu pot fi cumpărate de la orice magazin dintr-un colţ de stradă.
caruselM-am uitat îndelung la caruselul muzical, cu luminiţe si cântece de leagăn, cu ursuleţii ocrotitori, şi mi-am închipuit cât de mult l-aş folosi, pentru a-l adormi, dar şi pentru a-i distrage atenţia lui David, când îl hrănesc. Este mult diferit de caruselul primit, cu toate culorile, cu figurine din plastic şi cu cântecele răguşite, care-l neliniştesc.
Mai sunt şi jucăriile pentru baie, la fel de drăgălaşe, pe care m-aş baza să-l ţin liniştit în cădiţă, cât timp îi fac baia de seară. Voi avea nevoie şi de jucării de dentitie, din materiale cât mai sănătoase, deoarece nu vreau să bage în gură tot ce prinde, pentru a-şi ameliora durerile.
Pe Bebelas.ro sunt foarte multe produse adecvate mersului cu maşina. Suportul de jucării este foarte practic, se montează pe spatele scaunului şoferului şi are mai multe buzunare pentru biberon, jucării si alte accesorii care de obicei stau împrăştiate prin toată maşina. Încă un lucru foarte practic pentru un nou născut este încălzitorul auto, conectabil la bricheta auto, cu termostat.
interfonÎn fine, sunt foarte multe lucruri pe acest site, care mi-ar face şi mie viaţa mai uşoară. Dacă ar fi să-mi aleg ceva, aş opta pentru un interfon copii, pentru a nu mai sta tot timpul lângă pătuţul lui.

Aceste gânduri sunt pentru mine. Dar şi pentru prietenele mele, cele care ştiu că îmi citesc blogul şi pe care le voi vedea la botezul băieţelului meu, peste trei săptămâni. Fetelor, dacă doriţi să îmi luaţi ceva care să mă bucure, intraţi pe Bebelaş.ro!
Ileana, îţi va prinde şi ţie bine, că peste două luni vei fi şi tu mămică!
Andreea, tu ştii cât de mult mă doare spatele de la înfăşat, ridicat, împins vechitura mea de cărucior!
Anca, nu trebuie să te mai chem săptămânal, să-i distragi atenţia bebeului, ca să reuşesc să-i tai unghiile! Sunt atâtea jucării care pot face asta! Sper să apucăm ziua când ne vom bea cafeaua liniştite, cu un copil vesel şi în siguranţă!