Tags

, ,


– Mami, îi scriem Moşului, să ne aducă o excursie la Disneyland?
– Mai este mult timp până la Crăciun, David, mai aşteptăm.
– Să-i scriem din timp, să aibă timp să strângă bani, că ştiu că trebuie să mergem cu avionul şi e scump.

M-am uitat la el şi m-am gândit, pentru o clipă, că ştie că Moşul sunt de fapt mami şi tati. Neah, nu se poate, e prea mic, are doar cinci ani. Vorbim noi despe multe lucruri, îi spunem întotdeauna doar adevărul, dar la acest subiect ne-am abţinut. Are tot timpul din lume să afle.

În schimb, cred că a venit momentul să-i povestim despre noroc. Da, că poţi să ai momente foarte frumoase în viaţă, dacă ai un pic de noroc.

Dificil lucru. Cum înclini balanţa, cum să nu-i dai speranţe prea mari copilului, care ar putea ajunge să facă multe lucruri interzise, bazându-se pe norocul că nu păţeşte nimic. Cum îi explici?

M-am gândit să transform totul într-un joc. Vom încerca să găsim comoara de pe sticlele Vittel care este, surpriză, tocmai o excursie la Disneyland, pentru toată familia. Iar dacă nu vom câştiga chiar marele premiu, atunci poate vom avea norocul de a câştiga celelalte premii mai mici, dar tot cu personaje din desene animate.
eCând David aude cuvântul „Disney” ciuleşte urechile. Îi plac filmele, jocurile, jucăriile, tot. Dar când aude cuvântul „apă”, nu ştie unde să se ascundă. Nu-i place să bea apă, zice că-l doare burtica. Ar prefera sucul, dar avem restricţii aici.
Eu încerc. Asta e prima condiţie ca să ai noroc în viaţă: să încerci. Până aici şi David este de acord cu mine. Vom bea multă apă Vittel Disney, de 0.33l, cu sticker promoțional, şi vom introduce codul unic pe site-ul www.vittel.ro. Cu cât cumpărăm mai multe sticle, deci cu cât David va bea mai multă apă, cu atât putem descoperi descoperi mai multe premii mici:
– La 3 sticle cumpărate, vom ajunge la prima “comoară” Vittel: wallpaper cu personajele Disney
– La 5 sticle cumpărate, vom găsi altă “comoară” Vittel: o serie de șabloane de colorat, cu personajele Disney
– La 7 sticle cumpărate: forme de coroniță și de urechi de șoricel

– Prin urmare, pentru aceste premii mici trebuie să bem multă apă – trage concluzia David. Iar pentru Disneyland?
– Pentru premiul cel mare, excursia la Disneyland, trebuie să avem noroc, deoarece este vorba de o tragere la sorţi, unde se va acorda excursia la Paris, pentru doi adulţi şi un copil, dar şi 13 premii constând în 108 sticle Vittel 1L.
– Mami, ce înseamnă tragere la sorţi?
– Înseamnă că toţi vor avea o şansă ca Random, un program pe internet, să-i aleagă. Închipuie-ţi că eu pun şase jeleuri, de culori diferite, într-un borcan, iar tu, cu ochii închişi scoţi unul de acolo şi-l mănânci. Acel jeleu a avut norocul să fie ales şi mâncat de tine.
pic
Am impresia că micuţul meu a înţeles ce înseamnă să ai noroc. În ultima jumătate de oră mi-a dat cinci exemple de situaţii în care se pare că a fost norocos: că a primit puzzle-ul la punga cu pufuleţi, că i s-a dat cea mai mare bucată de tort, chestii de acest gen. Apoi a descoperit harta premiilor de pe site-ul Vittel şi a început să studieze singur cam ce ar putea să câştige.
Eu cred că David a înţeles ce înseamnă noroc şi că are şansa lui de a câştiga excusia la Disneyland, alături de toţi copiii din România. Trebuie doar să încerce şi să spere. Şi să bea multă apă.
De aceea, acum suntem în drum spre magazin, pentru a cumpăra apa Vittel Disney. Iar dacă eu, ca mamă, am norocul de a-l învăţa să bea mai multă apă pe copilul meu, cu această campanie, am scăpat de un mare stres!