Tags

, ,


Deunăzi mă minunam de un ceas care îţi măsoară şi rimtul cardiac. Adică e şi un fel de tensiometru. Mi se părea uimitor, o mare invenţie, un gadget folositor. Mă şi vedeam alergând prin parc, cu el la mână şi cu nasul pe sus că-s cea mai modernă maratonistă din cartier. Un pic prea mare, cam grosolan, dar deştept, mi-am zis eu.
Azi am intrat pe QuickMobile.ro. Şi m-am întrebat unde am fost în ultimii ani, de m-a impresionat un cesuleţ. Parcă aş fi lipsit cel puţin cinci ani de pe piaţa gadgeturilor şi acum le-aş fi descoperit pe ultimele apărute.
Sunt destul de implicată în social media, advertising şi marketing. Vorbesc cu oameni cool, care sunt la curent cu tot ce e nou, chiar sunt promotori ai unor curente şi branduri.
Trebuie să mă pun la curent cu ce e nou, altfel rămân în urmă. De aceea, azi voi zăbovi mai mut timp pe acest retailer de IT&C, unde se vând mărci de notorietate mondială: peste 150 de branduri. Jean Paul Gaultier, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Hello Kitty, Mini Cooper, Samsung, Ferrari sunt doar câteva dintre ele.

smartwatchVă vorbeam de ceasul deştept, văzut într-un alt magazin, care măsoară bătăile inimii. Închipuiţi-vă unul de zeci de ori mai deştept, dar care are şi un design sofisticat. Samsung Gear Fit îţi permite să decorezi ecranul asa cum îţi place. Ai o bluză roşie, cu buline? Îţi poţi pune o imagine identică pe background! Vrei să te simţi ca un personaj din StarTrek? Negru e culoarea potrivită. Iar când vei începe să butonezi ceasul şi să controlezi funcţiile de bază ale telefonului, fără să-l scoţi din buzunar, atunci sigur vei părea din viitor. Asta, sau cei din jur vor zice că ai relaţii la companiile hi-tech.
Ceasul îşi va dovedi din nou utilitatea la antrenamente. Cu ajutorul ultimei tehnologii incorporate în Gear Fit poţi să te bucuri de exerciţiile de fitness şi să ţii evidenţa a tot ceea ce intreprinzi în acest sens. Heart Rate Monitor te ajută tot timpul când ai nevoie să-ţi masori pulsul, iar celelalte funcţii îţi oferă informaţiile de care ai nevoie în timpul exerciţiilor.
Cui i s-ar potrivi un smartwatch? Unei femei “în control” sau unui tip care deja are un stil casual-elegant şi care nu lasă nimic la voia întâmplării, când vine vorba despre outfit-ul său. Care inspiră siguranţă, punctualitate, eficienţă. Face sport, dar are şi un job care-l ţine activ social.
Cu cât mă gândesc mai mult, cu atât îmi dau seama că pe QuickMobile voi găsi cadoul pefect pentru soţul meu, exact acest gen de bărbat, care asortează gadget-urile cu tot ce înseamnă fashion. oregon-sport-video-camera-atcmini-rezistenta-la-apa-pana-in-20m-753Un must have al acestei veri consider că trebuie să fie şi camera video sport, Oregon Sport Video Camera rezistenta la apa pana în 20 m. Bună pentru filmări în apă. Este un aparat super uşor, compact, rezistent la apă, potrivit pentru cele mai grele condiţii. Camera înregistrează la 720p HD video, direct pe un micro SD. Accesoriile care ar merge foarte bine cu această cameră sport ar fi … slipul şi abdomenul bine lucrat la sală, cu ajutorul ceasului deştept.

Toate se leagă, iar smartwatch-ul şi camera sport pe care i le voi oferi de ziua lui, peste o săptămână, vor întregi outfit-ul său de bărbat fashionist.

quickPărerea mea este că QuickMobile a făcut un pas îndrăzneţ, oferind românilor un magazin online unde găsesc ultimele produse apărute pe plan mondial din fashion şi new-tech. Faci shopping de calitate, dar te şi pui la curent cu e nou în zonele entertainment-ului, artelor si new media. Plus toate aceste servicii: consultanță specializată, oferte personalizate, livrare în ziua în care s-a făcut comanda, cele mai actuale metode de plată, servicii extra premium, garanția produselor pana la 4 ani, service în maximum 5 zile, care au fost concepute cu unicul scop de a aduce ideea de shopping la un alt nivel.