Tags


Poţi să fii cel mai bun în domeniul tău, să-ţi faci treaba mai bine decât oricine şi totuşi să nu ai succes! Da, este adevărul zilelor noastre, unde numele şi faima depăşesc calitatea şi tradiţia. Dar se poate şi cu una, şi cu alta. Dacă te branduieşti.
Evident, nu e deloc uşor să ajungi un brand, dintr-un simplu nume sau o firmă oarecare. Nu poţi s-o faci şi pe asta, tu trebuie să te ocupi de domeniul tău de activitate. Aici, recunosc, e nevoie să apelezi la o firmă specializată.
De ce zic „recunosc”? pentru că eu sunt adepta limitării colaborărilor cu tot felul de firme şi firmuliţe, cu diverse specializări şi servicii oferite. De exemplu, una care-ţi cumpără hârtia igienică pentru toaleta de la birou, alta care să-ţi schimbe sticulţele de parfum din aparatele deodorizante sau alta care să-ţi aleagă cravatele. Sunt total împotriva contractelor de acest gen, cu servicii pe carele poţi presta singur, dar sunt total pentru un contract prin care să se asigure servicii de promovare şi comunicare pliate pe specificul firmei.
3DartStudio este o echipă care dezvoltă solutii pragmatice si campanii de comunicare ce isi ating obiectivele cu bugete justificate. Serviciile lor de PR acopera toate instrumentele si mijloacele necesare pentru a creste notorietatea, a construi o buna reputatie si, in final, a creşte considerabil vanzările.
Ai zice că este uşor şi că îţi poţi construi şi tu singur un nume, dar în spatele unei idei şi al unui produs de promovare se află o muncă susţinută. Specialiştii încep prin a-şi cunoaste clientii, specificul domeniilor in care isi desfasoara activitatea, particularitatile publicului tinta si, fireste, a produselor si serviciilor care ii definesc. Apoi identifică lipsurile şi nevoile reale şi stabilesc impreuna obiectivele si, mai departe, pachetele de solutii potrivite pentru indeplinirea scopurilor propuse. Apoi se ocupă integral de executie si de toate detaliile mari si mici care transforma planurile initiale in rezultate reale. Iată câteva dintre serviciile oferite:
• Dezvoltare logo si identitate corporate sau de brand. Naming.
• Grafica, animatie 3d si randari.
• Design si print de ambalaj. Packaging.
• Productie video Full-HD, filmari si creatie video + animatie infografice.
• Productie spoturi audio-video + difuzare.
• Fotografie de produs, conceptuala, eveniment si artistica.
• Dezvoltare WEB. Full-CMS si SEO. Newsletter.
• Comunicare si PR
Nu-i aşa că inclusiv denumirile de mai sus par foarte sofisticate şi inaccesibile unei firme mici, care încearcă să-şi găsească identitatea? De aceea, PR-ul este un domeniu unde trebuie chemată o agenţie de branding.